Tom K ur
Er der en af jer der ved, hvilket et urværk der sidder i sådan et ur?

Og er uret pengene værd?
Svar
Hans GMT har ETA værk, men ellers TROR jeg det er kvarts... Sidst jeg tjekkede disse ure, var for et år siden, så måske henviser du til nogle 2011-modeller????

Om de lige er pengene værd, vil jeg lade andre om at kommentere på - jeg ville ikke bruge tid på batteriurene hvert fald.... Min egen subjektive mening.

- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Så vidt jeg ved så blev urene lavet i 05-06 og der er ikke lavet nogle 2011 modeller, så det er de gamle modeller med batteri jeg henviser til.
Svar
MathiasS Skrev:Så vidt jeg ved så blev urene lavet i 05-06 og der er ikke lavet nogle 2011 modeller, så det er de gamle modeller med batteri jeg henviser til.

De har ikke nogen større let indvundet gensalgsværdi - selv om TomK i perioder jo har succes - og som batteriure er de Ok og det værd du vil gi - ikke mere eller mindre.Køb det fordi du vil gå med det og synes prisen er Ok for et ur der viser tiden. Du kan få et der kan det samme langt billigere, men det er jo ikke det samme ur.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har set det helt sprit nyt til 1500 kr med porto og jeg kan rimelig godt lide designet.
Svar
MathiasS Skrev:Jeg har set det helt sprit nyt til 1500 kr med porto og jeg kan rimelig godt lide designet.
så er der jo ikke meget at tabe hvis det er OK så - hop ud i det Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det gør jeg også. Jeg vil egentlig hellere have et omega speedmaster eller PO, men jeg er studerende og må hellere begrænse mig lidt.
Svar
Det er et quartz ur. Har selv haft et, som jeg egentlig var glad for. Det fik dog ikke så meget armtid, da jeg begyndte at købe lidt dyrere ure, og så blev det solgt. Jeg er enig med dig i, at det er et fedt design, og til 1500,- synes jeg det er et godt køb. Du får nok heller ikke nogle problemer med at sælge det igen hvis det er. Mit blev solgt ret hurtigt Icon_e_wink .
Svar
Hej

De lavede på et tidspunkt et Tom Kristensen ur i Titanium, som var limiteret til 777 eksemplarer, de er efterhånden blevet eftertragtet af folk som samler på ting som har med Tom Kristensen at gøre, et eksempel er at manden som ejer nummer 777 er blevet budt 100.000 kroner for sit ur. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

De lavede på et tidspunkt et Tom Kristensen ur i Titanium, som var limiteret til 777 eksemplarer, de er efterhånden blevet eftertragtet af folk som samler på ting som har med Tom Kristensen at gøre, et eksempel er at manden som ejer nummer 777 er blevet budt 100.000 kroner for sit ur. Icon_e_surprised

MVH Peter

En ting er det værd, som folk er villige til at betale for den Icon_smil

/Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)