Omega De Ville Jubilee
Hejsa,

Jeg er blevet tilbudt ovenstående, ref. nr. 79101101, i en handel, desværre kan jeg ikke finde ret meget om det på Omegas hjemmeside, åbenbart da uret er udgået.

Jeg har endnu ikke set det, men fået oplyst at uret aldrig har været brugt, boks og papirer er selvfølgelig med, men uret er en "firmagave" og derfor indgraveret med et firmanavn/logo på bagkassen. Det sidder på en brun rem og er efter de billeder jeg har fundet et meget flot dressur, men godt nok Quartz(det eneste der trækker lidt ned). Derfor, hvad må man byde for et sådant?, jeg vil jo nødig sætte hele formuen til, i fald det ikke bliver en "keeper" Som sagt, det er ganske ubrugt.
Svar
Hmm..i mine øjne en klar nedgradering med et quartzur, når du allerede har to lækre, mekaniske (Omega)ure. Spar pengene og køb noget mere mekanik Icon_smil

Hilsen Peter
Svar
Olsen Skrev:Hmm..i mine øjne en klar nedgradering med et quartzur, når du allerede har to lækre, mekaniske (Omega)ure. Spar pengene og køb noget mere mekanik Icon_smil

Hilsen Peter

I princippet enig, men det kunne jo være prisen var så god at det hurtigt kunne sælges igen med en beskeden fortjeneste... Icon_e_smile, Så derfor er det stadig interessant, hvad sådan et kan handles til..
Svar
HenrikSMøller Skrev:
Olsen Skrev:Hmm..i mine øjne en klar nedgradering med et quartzur, når du allerede har to lækre, mekaniske (Omega)ure. Spar pengene og køb noget mere mekanik Icon_smil

Hilsen Peter

I princippet enig, men det kunne jo være prisen var så god at det hurtigt kunne sælges igen med en beskeden fortjeneste... Icon_e_smile, Så derfor er det stadig interessant, hvad sådan et kan handles til..

Der er vist ikke andet at gøre end at søje på nettet og prøve at se hvad de handles til.

Men umiddelbart ville jeg sige under halv pris af nypris - men hvad er nyprisen?

vh baun
Svar
Nyprisen er 21600 kr(da det sidst blev handlet, nu er det udgået) - Jeg synes ikke det er let at finde på nettet, til gengæld ser det ud til at der sælges en hel del replica´er af det og det gør det måske svært at komme af med igen.
Svar
Quartzure taber voldsomt, det samme gør guldure. Hvis det også er graveret da det er en firmagave, så trækker det også meget ned.
Jeg ville personligt ikke give mere end en ca. 7k, hvis uret er uden gravering, ubrugt og med alt tilbehør.
İmage
Svar
Ok, tak for svarene, jeg tror det bliver lidt for svært at holde pengene hjemme på, så jeg kigger andre veje for mit næste indkøb(og det bliver både mekanisk, konservativt og dermed en mere sandsynlig "keeper" - så skal man heller ikke bekymre sig så meget om gensalgsværdi... Icon_e_biggrin )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)