....ny dreng i klassen
God dag alle de ærede medlemmer.

Jeg hedder Allan Steen, bor i Næstved, arbejder som IT tekniker, og Jazz musiker, og er måske det nyeste medlem her i foreningen af urglade mennesker.
Min interesse for ure er ikke ny...... men i gamle biler, - specielt gamle Landrovere, Opel 1900GTèr, og Beachbuggies mm, har jeg lagt mange timer, og uhyre mange penge i, som kunne have været brugt på gamle ure istedet.
Om de så havde `gået` bedre end mine motorer ved jeg ikke, men jeg var blevet knap så beskidt af olie og snavs.

Jeg er kun ejer af eet eneste ur....en Omega Speedmaster, som min kære far gav mig på min 23 års fødselsdag i 1973.
Det har været spændt på mit håndled lige siden da, og har faktisk gået upåklageligt indtil 2007, hvor jeg i en slags kådhed knækkede fjederen ved optræk.
Urmager Markussen Næstved gjorde mig opmærksom på at uret faktisk havde en vis værdi, og trængte til...ikke bare en ny fjeder, men også et ordentligt gennemsyn...og et olie skift!

Uret er dog ikke så gennemtæsket som en hr. Maddox´, som jeg har kunnet læse om her.
Om det har interesse, vil jeg, når jeg bliver fortrolig med det hele, oprykke et par billeder af mit elskede ur, og gerne indhente oplysninger om - hvorvidt dets udseende er fuldt akceptabelt, eller en polering vil være anbefalelsesværdig.
Det ville have været en fin anledning til at hilse på alle, at tage til UR10, men jeg er desværre i München dette tidspunkt.
Hilsen
Allan Steen
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Velkommen til!

Du må hellere end gerne vise nogle billeder af din speedy. Vi elsker billeder Icon_e_smile

Hilsen
NW
Svar
Velkommen til forum, Allan Icon_e_wink

Og jeg har det nøjagtigt ligesom Nicholas: Frem med billederne - en Speedy er altid et kig værd Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Allan

Der skal også herfra lyde et velkommen Icon_e_biggrin Som allerede nævnt elsker vi billeder, så du skal endelig bare slå dig løs Icon_e_wink