Cosmic diver 80m?
Det har jeg aldrig set før - ?

//
Icon_+1
Svar
Det er heldigvis ikke en ny eksotisk variant. - Prøv at "blæse" billedet op i 400% størrelse; så står der (med gnidret skrift) 60 m.
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Der er en 60m. Meget fedt ur fra 1970erne med kaliber 1012. Det er en monocoqe kasse med en kraftig integreret lænke.
Svar
super fedt ur - jeg har et på vej ind - først købte jeg et - det blev stjålet - så fik jeg et nyt i fødselsdag gave - i oktober men det skulle lige have en kærlig hånd - Icon_e_smile men nu skulle det gerne være på vej hjem til mig i denne uge her - glæder mig

Loncar hvor har du fundet det billede du viser her i tråden ?

Mif
Svar
ebay - men nu kan jeg ikke finde det.....

//
Icon_+1
Svar
Mif Skrev:super fedt ur - jeg har et på vej ind - først købte jeg et - det blev stjålet - så fik jeg et nyt i fødselsdag gave - i oktober men det skulle lige have en kærlig hånd - Icon_e_smile men nu skulle det gerne være på vej hjem til mig i denne uge her - glæder mig

Loncar hvor har du fundet det billede du viser her i tråden ?

Mif

Det er vist denne her;
[url]"http://cgi.ebay.com/OMEGA-SEAMASTER-COSMIC-2000-DIVER-60M-200FT_W0QQitemZ320478412078QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item4a9e007d2e" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.com/OMEGA-SEAMASTER-COS ... 4a9e007d2e[/url]
Svar
er det bare mig men ligner de 2 ure her ikke hinanden meget mht. til slid mærker og riser i gladset - eller er det bare mig ??????
Men prøv at se

Ridse i gladset omkring kl. 11 der går tværs over gladset til Omeg logo
Ridse i glas kl. 12
Skrammer på krans

er det bare mig eller er den patina meget ens ? kom meget gerne med in put - tak

İmage İmage
Svar
Jo også kransens mærker siger jo samme ur - men hvorfor?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det der er da samme ur, kan sælger have nappet billederne fra nettet da uret var til salg på et tidspunkt?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)