Mit urs oplevelse Nytårsaften - billledspam
Jeg havde Speedmaster pre pro på og her er lidt af dens billeder:

Den faldt i forretten - et af fadene med en mix af danske og franske østers - men tog det flot, nok et af urets test punkter i Nasa
İmage
Siden hoppede den op og angreb et fad med rimmat laks - herlig rå let saltet laks
İmage
Ikke om den kunne bestemme sig for Cognac eller Armagnac - den tog begge
İmage
Champagnen kastede den sig over
İmage
og den holdt sig til ved en let affyring
İmage
Det er ikke usandsynligt, at den i morgen tidligt kan ses i denne situation
İmage
Men vigtigst af alt, den fik hilst på vores første, og spritnye, barnebarn - fra 26/12 - med sin søde mor
İmage
Og undskyld jeg flasher - og off topic - men jeg græd faktisk - er for følsom, da vi sang med på fjernsynets - Vær velkommen herrens år, og velkommen herhid - jeg følte hver gang, at VELKOMMEN HERHID var direkte til mit første helt nye barnebarn Icon_e_biggrin
İmage
Godt nytår - og undskyld billedspam inkluderende skønne svirgerdatter Hanna med fin nytårshat
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:- og off topic - men jeg græd faktisk - er for følsom, da vi sang med på fjernsynets - Vær velkommen herrens år, og velkommen herhid - jeg følte hver gang, at VELKOMMEN HERHID var direkte til mit første helt nye barnebarn Icon_e_biggrin
Godt nytår - og undskyld billedspam inkluderende skønne svirgerdatter Hanna med fin nytårshat
Ingen undskyldninger nødvendige Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Fine billeder og et KÆMPE tillykke med jeres første barnebarn.

Godt nytår Hannova..... Icon_e_wink
Svar
Godt nytår til hele familien John, og uden sammenligning stort tillykke med barnebarnet Icon_exclaim Icon_exclaim
Svar
Både du og familien ønskes et godt nytår, John Icon_e_smile

Til lykke med dit barnebarn - det ER altså noget helt særligt med sådan en lille nytilkommen Icon_e_biggrin Sikke et dejligt billede af Hanna og den lille - nybagte mødre STRÅLER simpelthen på en helt særligt måde Icon_e_smile

Hvordan endte "østers-landskampen", John ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Både du og familien ønskes et godt nytår, John Icon_e_smile

Til lykke med dit barnebarn - det ER altså noget helt særligt med sådan en lille nytilkommen Icon_e_biggrin Sikke et dejligt billede af Hanna og den lille - nybagte mødre STRÅLER simpelthen på en helt særligt måde Icon_e_smile

Hvordan endte "østers-landskampen", John ?
Tak - uh svært. De franske er klart mere saltvand - friskere om man vil. De danske, specielt de store af dem, som havde størrelse af en mindre bøf, er federe, har mere struktur og har mere smag.
Personligt synes jeg lige godt om begge, og så kan man mene de danske ikke er ekstra pengene værd, men optimalt er det faktisk at få muligheden for at skifte mellem dem så - det bliver nok også sådan fremover (og var også sådan sidste år) Det med østers Nytår har jeg fået i noget med 40 år, så det sidder dybt - og så er der altså kæmpe kvalitets forskel på de der ligger i kasser i Irma, og så de der hentes på haven i Gilleleje. Jeg ved godt de begge er "importerede" men importøren gør en kæmpe størrelses forskel
For at det ikke skal være off-topic, var uret en 103.005 - også kaldet Ed White - med 321 Icon_redface
Godt Nytår
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er et dejligt ur ... og jeg håber ikke det gled ned, sammen med en af de viste østers ... Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
Godt nytår til alle....

Jeg ville normalt bære et guldur til nytårsfesten, men jeg var på jagt 29. dec og skød 2 skovsnepper. De blev serveret nytårsaften som en indskudt ret mellem hummersuppe og dyreryg.......

Og for at ære vildtet tog jeg mit gode gamle Omega Dynamic jagt-chronometer på!

Beskrivelse:
Mærke og model: Omega Dynamic Chronograph, Automatic.

Årgang: 1996
Kasse: Rund, stål Satin finished , stort set som ny med meget få brugsspor
Højde: 13 mm
Diameter: 39 mm uden krone
Skive: sort med gul-grønne tal og visere
Rem: Original lænke og rem
Caliber: Automatic 1138
Caliber nr.: 55645xxx
Ref. Nr.: 5240.50.00
Antirefleks safirglas

İmage
İmage
İmage
İmage

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)