Min fine ursamling! :)
3 er et udvalg, ikke en samling Icon_e_wink

Men sikre valg......
Svar
Lækre ure ! Jeg har altid været vil med LV´en, men Chopard´en er da for lækker Icon_cool Den ser vi heller ikke så ofte herinde. Kan du ikke fortælle dens historie ?
De venligste hilsner, John
Svar
Det der er fedt ved chopard, er at det er et firma der stadig har eget værksted - in house værker, de har været fremme i 2 generationer, og mærket er yderst kendt i udlandet. Chopard blevet meget kendt på deltagelsen i motorsporten, og det er der jeg mener chopard har fået det største gennembrud. Det er swiss made værker der sidder i urene og selve uret's resvedele bliver lavet Geneve. Hvor deres i er tyskland. Det er ydest lækker kvalitet og det der er fedt ved Chopard er specielt de remme de bruger på deres ure, og værkerne er særdeles lækre. Men hvis der er nogen som der går meget op i værkerne og mærket, vil jeg anbefale jer at kigge forbi Sct. Mathias Ure - Guld i viborg. Der er snart Chopard aften hvor sælgeren kommer forbi med hele kollektionen.

Håber det var svar nok .. Icon_e_smile
Svar
Så virkede det på min skærm Icon_e_smile
Helt sikkert tre flotte/lækkere ure (dog siger Omegaen ikke mig det vilde)
Svar
Klintdrup Skrev:Det der er fedt ved chopard, er at det er et firma der stadig har eget værksted - in house værker, de har været fremme i 2 generationer, og mærket er yderst kendt i udlandet. Chopard blevet meget kendt på deltagelsen i motorsporten, og det er der jeg mener chopard har fået det største gennembrud. Det er swiss made værker der sidder i urene og selve uret's resvedele bliver lavet Geneve. Hvor deres i er tyskland. Det er ydest lækker kvalitet og det der er fedt ved Chopard er specielt de remme de bruger på deres ure, og værkerne er særdeles lækre. Men hvis der er nogen som der går meget op i værkerne og mærket, vil jeg anbefale jer at kigge forbi Sct. Mathias Ure - Guld i viborg. Der er snart Chopard aften hvor sælgeren kommer forbi med hele kollektionen.

Håber det var svar nok .. Icon_e_smile

Chopard laver rigtigt lækre ure og værker, men de bruger ikke in-house i alt. Dette er især gældende i Mille Miglia serien, der typisk bruger Valjoux 7750 og Valgranges.
I dit ur er det ikke in-house, men et flot finisheret Valjoux 7754 (Valjoux 7750 med GMT funktion)
İmage
Svar
Chopard laver rigtig fine ure og bliver rigtig interessante når vi kommer over i deres in-house værker Icon_cool Finishen på deres LUC-værker kan fint være med på JLC/VC/AP niveau. De fineste LUC-værker vil jeg endda påstå næsten er finere i finish end PP. Men bemærk at Chopard har en meget differentieret finish afhængig af pris, men overordnet set taler vi fine ure uanset prisniveau.

Fine ure du har Klintdrup Icon_e_biggrin

/Mads
Svar
Fin lille samling med 3 ure, som dækker de fleste behov.
Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)