jacob jensen
Unregistered
Hvis willy er ham jesper du nævner peter hvad så med willys militærer baggrund er den også et alias

(var det noget med den engelske hær og Rolex i standart udstyret)
Spørger kun fordi jeg ikke rigtig kan forstå hvis folk herinde giver sig ud for noget de ikker er

altså kun hvis willy ikke er willy
Høre gerne fra alle der kan kaste lys over sagen
hvad end de så hedder
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:willy quote.sorry if people are angry with you,i am not.i consider myself a citizen of the world,even if i have a british passport.i do not give a fuck about where i or other people come from.if it was up to me i would abolish all passports and all flags.plus religion ,royalty.and all that nationalistic shit.why oh why can people not believe more in themselvs ? willy
My man, Willy, my man
Kan I så lide Willy eller ej, et er sikkert - personen bag brugernavnet er britisk - hans ordvalg osv. fortæller dette klokkeklart.
Og Jesper Watch Freak er også go´ nok - kan sætte andedammen på omdrejninger som ingen anden - og skriver han nu ikke alligevel en gang imellem stadigvæg ?
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Hvis det er rigtigt, vil jeg meget undskylde til Willy, da jeg har taget fejl af to personer herinde, jeg syntes bare at hans indlæg lignede Jespers indlæg, så jeg beklager at jeg har taget fejl, af de to personer.
MVH Peter
•