Chronostop Seamaster & Geneve, hvor kan jeg se dem?
Hej,

Går og kigger efter et Chronostop Seamaster eller Geneve, jeg tror det lige vil være sagen til den lille samling. Kan se at Geodoc er rigtig glad for sit Icon_smil

Men mangler at prøve det på håndleddet - især er jeg i tvivl om Geneve modellen er stor nok.

Er der nogen der har ét af de ovenstående der kunne være interesseret i at mødes i Kbh. området?

Jeg kunne fx medbringe et af nedenstående hvis det havde interesse..

Mange hilsener,
Kenneth

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Chronostop er nogen af de mere specielle Omegaer.

Geneverne er de mest specielle rent designmæssigt mens Seamasterne er mere "normale" i sit udtryk.

Jeg kan ikke tilbyde dig at mødes i Kbk. området, men kommer du forbi Nyborg, kan du prøve disse 2 på armen:

İmage
İmage

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Jeg kan ikke tilbyde dig at mødes i Kbk. området, men kommer du forbi Nyborg, kan du prøve disse 2 på armen:

Mange tak for tilbuddet, jeg kommer forbi Nyborg fra tid til anden, så det kan være at du får en mail en dag Icon_smil

mvh
Kenneth
Svar
Hej Kenneth
Ser lige, at du har søgelyset rettet mod et lidt usædvanligt, robust og karakterfuldt ur Icon_rolleyes

For øjeblikket sidder jeg for enden af en skrøbelig mobil internet forbindelse, på feltarbejde. Oven i købet på Sjælland; men uden "Unbreakable".
I fald der ved lejlighed kan arrangeres en "prøve session", ser mit eksemplar sådan ud:

İmage
... og ja! jeg ved det. Der er kommet nogle skrammer og skrub; men 41 års hårdt brug går næppe sporløst hen over nogen.

Den 30 maj 09 viste "den gamle dame" følgende takter:
İmage
Det er bl.a. det, der har fascineret mig, at uret (fortsat) går som et nyt ur Icon_cool

Du kan evt. sende mig en PB (tidssonen.no) med din mail adresse, så kunne jeg sende dig urets log-bog.
15 letlæste sider om Chronostop Icon_e_surprised

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Hej

Skal du af med din Breitling Navitimer Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Skal du af med din Breitling Navitimer Icon_question

MVH Peter

Nej, det er et gået i arv fra min far. Han fik det af min mor i 60'erne før de blev gift, så det bliver i familien Icon_smil
Svar
Hej Kenneth

Jeg kan godt forstå at du ikke vil af med dit Breitling, jeg vil iøvrigt heller ikke sælge mit Navitimer fra 1964. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)