Super ur på QXL
[url]"http://www.qxl.dk/pris/ure-smykker-sten/ure/herreure/oevrige/original-monte-lovis-skeleton-steel-autom-ny-pris-16749-/v/an575126528/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.qxl.dk/pris/ure-smykker-sten ... 575126528/[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvad mener i?
Svar
Det er ren kineser lol!
Svar
Det synes jo så enkelt-

Man tager en eller anden import virksomhed som køber et eller andet billigt - sådan en kan ligge i Florida eller Brøndby strand

Internet: [url]"http://www.monte-lovis.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.monte-lovis.com[/url]
E-Mail: <!-- e --><a href="mailto:info@monte-lovis.com">info@monte-lovis.com</a><!-- e -->

Monte Lovis
Watches for the U.S
George Baron
4755 Breezer Dr Lake Wales,
FL 33859
United States of Amarica

Preisliste für Fachhändler jetzt anfordern!
(der som link bare åbner en mail til info@bla bla - mon ikke alle med lidt internethandel kommer i betragtning)
Så kan man jo skaffe sig en europæisk hoved repræsentant - fint skal det være - og det kunne jo være en som har med e-commerce at gøre som speciale, så skal varen nok kunne placeres på nettet:

Handelsvertreter für Deutschland
E-Commerce-Live
Inhaber: Augst Krol
Frankenallee 240
60326 Frankfurt am Main
Germany
Tel : 069 26 40 59 71
UmSt.ID:DE 247772290
<!-- e --><a href="mailto:contact@e-commerce-live.com">contact@e-commerce-live.com</a><!-- e -->

Så sætter man en anbefalet pris på sin hjemmeside:
Unverbindliche Preisempfehlung des Herstellers beträgt 2.249€
og nu kan man så finde en der vil sætte det til salg, ex på QXL hvor alt synes muligt - visse ting vælger de jo selv at stå bag - og her kan sælger henvise til prisen på den officielle hjemmeside, og så er det bare at krydse fingre og håbe der ikke er for mange "Runer" som mener uret kommer fra Kina og ikke er håndfremstillet i Valle de Joux eller i et forseglet rum under let overtryk i Glashütte.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jamen, altså - den elektroniske bugt er jo ikke bedre. Søg f.eks. på "jaragar"... Icon_rolleyes

Og der er jo ikke noget nyt i, at nogen bare vil blive snydt. Icon_mrgreen

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:Jamen, altså - den elektroniske bugt er jo ikke bedre. Søg f.eks. på "jaragar"... Icon_rolleyes

Og der er jo ikke noget nyt i, at nogen bare vil blive snydt. Icon_mrgreen

/Bjørn.
Enig - man er nok lettere at forarge når bondefangeri foregår via et dansk auktions site begrundet i en simpel hjemmeside prisanbefaling, men godt eksempel - samme sælger som har det flotte ur på QXL har skam også et Jaragar til salg hos QXL Icon_e_smile
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Thjaa, men hvad skal vi gøre? Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at poste dette ikke særligt gode billede, som er af en stor reklame, jeg så i Beijing, da jeg var der for godt et år siden. Men skidtet - både det på reklamen og det på qxl, ebay, dba, osv. bliver jo altså udelukkende produceret, fordi der er købere. Og nok fordi køberne netop ikke tjekker en hjemmeside som denne! Og fordi køberne jo netop ikke vil betale for en bestemt kvalitet. Og i det qxl tilfælde, som denne tråd handler om, fordi der desværre altid findes umådeligt naive mennesker, der falder for billige (!) salgstrick.

Der bliver jo også f.eks. produceret og solgt ufatteligt meget tøj af en aldeles ringe kvalitet.

İmage

Køberne er der Icon_mrgreen

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:Jamen, altså - den elektroniske bugt er jo ikke bedre. Søg f.eks. på "jaragar"... Icon_rolleyes
Og der er jo ikke noget nyt i, at nogen bare vil blive snydt.
/Bjørn.

På ebay.com er der en række Jaragar automatiske ure til salg for mellem 15 og 30 $ "Buy it now"

Det afspejler vel kvaliteten meget godt Icon_smil

Jens-Kristian
Svar
bjorn_e58 Skrev:køberne jo netop ikke vil betale for en bestemt kvalitet. Og i det qxl tilfælde, som denne tråd handler om, fordi der desværre altid findes umådeligt naive mennesker, der falder for billige (!) salgstrick.

Der bliver jo også f.eks. produceret og solgt ufatteligt meget tøj af en aldeles ringe kvalitet.
Køberne er der Icon_mrgreen

/Bjørn.
Ja og tjo - som en i tøjbranchen, og mange ture til Kina/Indien/Bangladesh osv i den anledning, vil jeg dog også kaste den lidt modsatte ind, nemlig at det er ufatteligt så godt tøj der kan produceres til så få penge, og tilsvarende ufatteligt så meget mere, selv fabrikssyet tøj kan koste - uden kvaliteten rigtigt følger med i forhold til pris stigningen, bare mærket er der, så jeg ved ikke om tøj og ure helt følger der - men tjaaa - måske lidt alligevel, men den vil jo kunne fornærme ure uden komplikationer og sten, til over 100 k i forhold til ETA ure til 2,5 K Icon_e_smile
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)