UR-Rally 2009 - Billeder!
Hej til alle og tak for sidst.
Specielt tak til Steffen for den åbne butik og den dejlige mad med mere..... For slet ikke at glemme arrangørerne, flot og dejlig aften. Tak til alle der var mødt, for en hyggelig aften. Det var nogle gode foredrag, tak til Mads og Jens. Rart at se Maurice Lacroix kan være med fremme Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
tak for billederne - håber at alle der tog billeder lægger dem ud.

Tak til Steffen & crew for tur i forretningen og ikke mindst for den lækre mad und vine, til arrangørerne for slid og slæb. Super arrangement - som nu forhåbentligt bliver en årlig tilbagevendende begivenhed.

Tak til foredragsholderne.

Jeg er klar og melder mig gerne (jeg ved ikke hvem der bestemmer hvem der skal arrangere) til arrangør-korpset for Ur-rally 2010.
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:tak for billederne - håber at alle der tog billeder lægger dem ud.
Tak til Steffen & crew for tur i forretningen og ikke mindst for den lækre mad und vine, til arrangørerne for slid og slæb. Super arrangement - som nu forhåbentligt bliver en årlig tilbagevendende begivenhed.
Tak til foredragsholderne.
Jeg er klar og melder mig gerne (jeg ved ikke hvem der bestemmer hvem der skal arrangere) til arrangør-korpset for Ur-rally 2010.
... Tak for roserne, tror jeg godt jeg kan sige på arrangørernes vegne.
Den med blåt fremhævede sætning, kan jeg særligt godt li' Icon_e_biggrin

Grundet vor lidt "anarkistiske organisation", er der som sådan ingen, der bestemmer.
Ideen om et årligt tilbagevendende ØST/VEST træf, med lidt mere struktureret & omfattende program skyldes Baun - Roser til ham Icon_exclaim
#1 der foranstaltedes en afstemning, om der var interesse.
#2 der "annonceredes" efter 'tovholdere'
#3 planlægningsgruppen "konstituerede sig"
#4 planlægningsgruppen har holdt alle sine møder som telefon konferencer, så rejseomkostningerne har altså være: 0,00 kr.

I årets løb, frem til UR10/ØST, vil der blive afholdt mange "spontane, private, interesseprægede" GTG/Træf.
Sådanne træf vil være glimrende til at "summe" om hvem, der kan sætte i gang, og trække læsset ved et større arrangement.

Jeg kan blot sige: Tak for fremmøde, glade og interesserede gæster, god stemning og masser af spændende ure og formelle & uformelle indlæg.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Hej alle,
jeg kan jo blot tilslutte mig koret af begejstrede kommentarere omkring det fantastiske UR2009. Man siger at "et billede siger mere end 1.000 ord", men her er det omvendt - billederne siger ikke noget om stemningen som var helt fantastisk.

Specielt tak til arrangement-komiteen og til Steffen for "husly" og overdådig middag/vine!!

Jeg stiller gerne op som medlem af komiteen til UR2010 (selvom jeg bor på vest-siden!)

Også mange tak fra min kæreste Tove, som fik et nærmere indblik i "min" hobby - og en forståelse for at et ur ikke bare er "en maskine der viser tiden!"
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Tak for alle de pæne ord om attangementet - og arrangementudvalget.

Jeg vil godt sende en særlig tak til Steffen, for at give os den storartede mulighed! Håber at det også vil kunne betale sig for ham på sigt!

Også andre, der har supporteret arrangementet og alle der havde noget med at vise frem. Det er et bærende element, når man er til Vintage, at deltagerne tager ure med og viser frem! Og for mig er det hele sjælen og grundlaget for træffene. Det - og så de sociale relationer!

Vi skal nu, i arrangementudvalget, have et enkelt afsluttende møde - en follow up, hvor vi nok også vil berøre hvordan staffeten kan gives videre.

Der er formentlig et mindre overskud, som kan danne basis for næste møde. Der er jo ingen der har lyst til at tage en personlig risiko ifbm. den slags arrangementer, så et par kroner at starte på er rart at have.

Når mødet er holdt (formentlig mandag 30. marts), vender vi tilbage!

vh Baun
Svar
Loncar Skrev:Jeg er klar og melder mig gerne (jeg ved ikke hvem der bestemmer hvem der skal arrangere) til arrangør-korpset for Ur-rally 2010.
Ren anakisme - eller entusiasme som smukkere betegnelse. Vi har jo ingen officielle udvalg, og Jan K eller moderatorer har heller ikke den rolle, så det foregår som du lægger op til.
EN (Dig Icon_e_biggrin ) melder ud at du synes vi skal have urmøde i 2010 (kan jo godt vente lidt om dage endnu om du vil, men i 2010 skal vi jo have noget) og spørger hvem der vil melde sig (tag 5-6 mand) og så kører det.
Det gjorde Baun, og vi blev en god flok som tog fra af opgaverne, men med Baun som den der kaldte ind og refererede fra møde til møde. Vi havde vel noget med 6-7 møder som telefon konference, og hver gang af ca 1 times varighed, med dagsorden og referat, så deltagerne skal være med på det tager lidt tid og koster telefonpenge.

Når alt er gjort op fra Urrally 2009 kommer vi givet med en kort beretning om hvorvidt der blev penge til overs, og gør der det (det tror jeg/vi) så kan de jo være basis til næste arrangement, som enten skal ha en super sponsor som Steffen (gerne med samme mad og vin smag tak) eller vil koste mere.

Men anakiske og entusiasme - og så i gang Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Flotte billeder - jeg blev da inspireret til, at: - dette vil jeg meget gerne deltage i til næste år når det bliver et øst arrangement.
Svar
Ser virkelig hyggeligt ud og ked af at jeg ikke kunne deltage.
Det ser ud til at der var mange spændende udstillinger og stort tillykke til CLAUS T for 1.pladsen Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Også respekt og tak for en fantastisk dag! Der er ikke mange ting der er bedre end at være sammen med ligesindede. Har selv prøvet at være arrangør og ved hvor meget arbejde det kræver - igen tak!
Harry Teicher

http://www.vintageseikoblog.blogspot.com

"That a wristwatch is a small celestial theater. It is a small sky." -Gabriel Gudding
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)