Urtræffet i Nyborg....
Tusind tak for en super hyggelig aften og for jeres åbne modtagelse af mig, som ny "synlig" deltager.

Fantastiske ure, samlinger og frem for alt begejstring for de små vidundere. Ikke mindst din Baun, - en samling til blødende inspiration Icon_e_wink

Tak for en god aften
Jeppe
Svar
Tak for en kanon aften, både solen og grillen blev styret til UG af Baum, fede ure og hyggelig snak.

Ses
np
Svar
Havde det bare været i aften have jeg helt sikkert været med, men børnepasning (og det nød jeg nu også) var på mit program!!
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
....for endnu en vellykket aften. Jeg synes at det er utroligt givtigt at møde alle de "urnørder" bag de mange alias'es på forumet.

Tak til Baun for husly und pølser.

Fede ure over hele spisebordet. Så mange klokker at købe...uha.

Fortsat god week-end
d.loncar
Icon_+1
Svar
Mange tak for en hyggelig dag i går. Så mange flotte ure, og meget dejlig ur snak. Icon_e_biggrin
Svar
Tak for en fornøjelig aften i godt selskab. Utroligt så hurtigt tiden går når man er i godt selskab.
En stor tak til Baun for at lægge hus til en så dejlig event, og en stor tak til gæsterne der havde ure med for en hver smag. Hvis jeg får tid skal jeg nok uploade nogle billder af hvad der var tilstede på et tidspunkt.

MVH
Kim
Svar
Super hyggelig aften, hvor man møder ligesindede

Lidt billeder:
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Det ser hyggeligt ud Icon_cool , kunne vi få nogle navne på dem der er med på billederne?
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
... og tak for de pæne ord.

Øverste billede
Jens, Torben, Baun og Simon Baun

næste billede

Jeppe, Peter, Jens - og med rykken til Simon Baun

Desværre har jeg ikke fundet nogen glemte ure endnu!... Icon_e_surprised

vh Baun
Svar
Mange tak til Baun for et par hyggelige timer i sunny Nyborg fredag. Jeg kunne desværre ikke afse så mange timer, men det var svært hyggeligt og jeg møder gerne op igen når lejlighed gives - også sjovt at få sat ansigter på nogle personer og se de flotte "klokker"!!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)