19-05-2008, 09:43 PM
|
Nyt Tag Heuer Monaco
|
|
19-05-2008, 09:44 PM
Tillykke med uret, fantastisk lækkert!!!
19-05-2008, 09:48 PM
Ja en klassisk sag. Hvad ligger der egentligt for værk i den?
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
19-05-2008, 09:53 PM
hannover_dk Skrev:Hvad ligger der egentligt for værk i den? I medfølgende dokumenter angives værket som 'Calibre 17'. I et andet forum er der en der skriver: "Cal 17 is the ETA 2892 with the Dubois Depraz piggyback chrono module. ETA 2894-2 I believe it's generally known as??"
19-05-2008, 10:00 PM
Det er helt korrekt TH 17 er 2894-2 med kronomodul. Du vil kunne se at pushers sidder nærmere glasset end kronen. Kronen sidder i selve værket, pushers sidder i modulet mellem værk og skive
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
19-05-2008, 10:03 PM
Rigtigt lækkert ur, tillykke med det
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
19-05-2008, 10:14 PM
hannover_dk Skrev:Du vil kunne se at pushers sidder nærmere glasset end kronen. Kronen sidder i selve værket, pushers sidder i modulet mellem værk og skive Ja, pudsigt. Det havde jeg ikke lagt mærke til. Er det i øvrigt 'normalt' at pusherne giver et lille smæld når de aktiveres? Mvh.
19-05-2008, 10:16 PM
Ja der vil ofte/altid være en klik lyd - hvor meget Smæld det skal beskrives som er jo svært over nettet. Nogle kan gå som i smør (hvad jeg ikke er helt vild med) andre har klart klik.
Så længe man ikke skal bruge en masse kræfter på at aktivere dem, så er det OK vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
19-05-2008, 10:46 PM
Bulgroz Skrev:Hejhej.. Tillykke med uret, det er specielt men lækkert og bestemt noget "man ser". Måske skulle du have lagt lidt mere pres på rabatten og brugt nogle få hundrede på et digital kamera... det kan kun blive bedre. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
20-05-2008, 05:53 AM
Baun Skrev:Måske skulle du have lagt lidt mere pres på rabatten og brugt nogle få hundrede på et digital kamera...Jeg tror det er det der er problement, at jeg brugte nogle få hundrede på digitalkameraet Mvh. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)