Glycine >< Steinhart
Kære Eksperter !

Jeg leder stadig efter et "rigtigt" ur. Er faldet for diver ure med arabiske tal, orange tal eller "krans". De må meget gerne have en god "glow" i mørke. (Seikos Monster ure er ikke lige mig)

Mine øjne er så faldet på Glycine Automatic Sub og Steinhart Triton Black. Er der stor kvalitetsforskel på de to ure ? Såvidt jeg kan se, så er det samme urværk de benytter sig af, men derfor kan finish m.v. jo godt være forskellig. Hvilket skal jeg gå efter ? Er der andre/bedre alternativer derude ? Prisen skal ikke gerne meget over 4000 kr.

Dress watch: Kan man få Tissot LeLocle med arabiske tal OG læderrem ? Som jeg lige ser kollektionen, så er det med lænke til uret med arabisk tal. I den prisklasse findes det vel ikke bedre, når jeg ønsker best value for money ? (allerhelst med arabiske tal)

Håber at høre fra Jer !

Joepete

Glycine
İmage

Steinhart
İmage

LeLocle
İmage
Svar
Af de 3 ville jeg vælge Glycine, men den koster såvidt jeg husker også omkring kr. 4500 på gummirem og kr. 4800 med lænke.

Grunden til dette er Glycine er bedre kendt dermed opnår du ved et evt. gensalg en højere pris end Steinhart/Debaufre.

Tissot er mere dressur og derfor svær at sammenligne med de to dykkerure, men bestemt også god kvalitet.

Thomas
Svar
Glycine helt klart af de to spprtsure. Bedst navn helt enkelt, men omvendt, lad din egen smag råde, de kan det samme

Jeg ved ikke om man kan få Tissot med arabertal og læder - hvilket jeg er enig i ville være pænest som dress, men hør i et par forretninger, der må være nogen der kan svare let

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)