Også Vintage - men sports/dykker...
Baun.... You still amaze me

... netop vendt hjem fra en uges feltarbejde, ser jeg til min store forbavselse: Baun & et sportsur, og så på NATO rem.

Jeg er ikke færdig med at tørre spildt kaffe af tastaturet.
Hvad med en lænke, som nedenstående?

İmage
Den tilføjer dog lidt stil til det rå ur.

Til Mads.
Tag nu udfordringen op, og anskaf et dress ur.
Du finder let et, der står godt til dine stilletter Icon_e_wink

Venlig hilsen - Geodoc
Svar
Hej Per

Velkommen i klubben.

Hilsen Tommy

İmage
Svar
Geodoc Skrev:Til Mads.

Venlig hilsen - Geodoc

Tro mig jeg har prøvet at lege lidt med dress ure, men lige så flotte som jeg syntes de ser ud på nettet, lige så lidt siger de mig når de kommer på armen Icon_cry

Men det kommer jo nok engang når jeg bliver "voksen" Icon_e_wink

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Men det kommer jo nok engang når jeg bliver "voksen" Icon_e_wink

/Mads

hvis

vh Baun
Svar
Geodoc Skrev:Baun.... You still amaze me

... netop vendt hjem fra en uges feltarbejde, ser jeg til min store forbavselse: Baun & et sportsur, og så på NATO rem.

Jeg er ikke færdig med at tørre spildt kaffe af tastaturet.
Hvad med en lænke, som nedenstående?

İmage
Den tilføjer dog lidt stil til det rå ur.

Til Mads.

Venlig hilsen - Geodoc

Ja ja jeg havde da både Omega sports og tool i forvejen..... så helt nyt er det vel ikke - og jeg kan jo ikke gøre for at den blev leveret med hundehalsbånd istedet for en urrem.

Jeg gik med uret hele lørdagen og må konstatere at en Natorem er særdeles rar og bekvem at have på. Mindst lige så rar som en god læderrem.

Men jeg synes fortsat at det ser umanerligt tosset ud - som om man skulle i krig!

Det ender med en lækker fed brun rem - tror jeg!

vh Baun
Svar
Ja det ser lidt ud som man skal i krig. Er det ikke egentligt lidt sjov at du - som jo - (som jeg) - mener man har brune sko og brun limrem på hvis man har brun rem på uret (og samme farve spænde på uret og bætet) - finder det naturligt nok med en brun rem til et ur med sort skive og sort lünette?
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Ja det ser lidt ud som man skal i krig. Er det ikke egentligt lidt sjov at du - som jo - (som jeg) - mener man har brune sko og brun limrem på hvis man har brun rem på uret (og samme farve spænde på uret og bætet) - finder det naturligt nok med en brun rem til et ur med sort skive og sort lünette?

Jow. Havde uret været nyt - eller fuldstændig som nyt med mat sort skive ville en mat sort rem vel også have været eát foretrække.

Men jeg synes at kunne konstatere at en helt sort rem fremhæver patina på skive mv. mens en mørk brun får en let patineret skive til at fremtræde mere sort, så derfor.

Jeg er også meget i tvivl om jeg skal lade Peter Halse let-polere uret. Jeg kan jo godt se at Tommys - og jeg så også Bennys idag fremtræden væsentlig mere blanke end mit, men på den anden side synes jeg at det lidt matte stål igen passer ret godt til de patinerede index og skiven.

Nå, det må jeg tale alvorligt med Peter om når vi snart ses!

Nu har jeg lige sat en mørki brun læderrem på uret. Det pyntede og min nattesøvn er redet - jeg skal ikke i krig imorgen!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)