Arvet Patek 3710A
Kære Vintage brugere.

Jeg har arvet et Patek Philippe 3710A / 1A 001 efter min far. uret er købt ved Hvelplund i år 2000. selvfølgelig er alle papir og boks med.
Da jeg ikke selv vil beholde uret, vil jeg gerne høre jeres mening om hvad jeg skal forlange og evt hvor jeg kunne sælge uret. Jeg ved at uret er udgået af produktion og derfor sikkeret er meget interssant for samlere eller andre med hang til så dyre ure.
Jeg fik også et en Rolex Explorer II med hvid skive med i arven, her har jeg dog hverken kunne finde boks eller papir, så hvad kan det så hvad kan jeg så forvente her ved et salg.

På forhånd tak for jeres svar.

mvh
Michael Thorsøe

Mvh
Michael Thorsøe
Svar
Jeg skal ikke gøre mig klog på din Patek, men din Explorer II kan du vel få imellem 18-22k for, alt afhængig af stand og hvor tålmodig du er.

Men det er ure du har arvet fra din far. Hvis jeg var dig ville jeg da beholde dem som et par flotte minder, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i Icon_e_smile

Held og lykke med det i hvert fald

/Lars
Svar
Hej Lars.

Tak for svaret.

mvh
Michael
Svar
Den hvidskivede Explorer går som regel for 21-22 k. Der er vel tale om et 16570? Uden papirer er prisen nok nærmere 19-20 k.

Patek´en er som du har gennemskuet lidt mere eftertragtet. Er den komplet med alt tilbehør? Hvordan er standen? Under alle omstændigheder er den lettest at sælge internationalt. De går fra ca. 100 k.

/Mads
Svar
Hej

Rolex Explorer 2 uden boks og papirer, går for mellem 18000 og 20000 kroner, PP er jeg ikke godt nok inde i til at give en prisindikation.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)