Superbowl
Lad os få nogen bud på udfaldet.
Skal i se kampen?
Selv sidder jeg klistret til skærmen, er mangeårig Packersfan, og de blev jo, som nogen måske ved, smadret af 49ers. Særligt den unge QB, Colin Kaepernick, var hård ved dem.
Jeg tror på en tæt kamp, har spillet 100,- på uafgjort, satset da det vil være første gang i Superbowl historien hvis det sker. Men hvis den afgøres i normaltiden tror jeg på 49ers, går den i overtid vinder Ravens på erfaringen.

Andre NFL fans herinde, hvem er jeres hold og hvem holder i med i aften?
Svar
Ja den endte jo med at blive tæt, selvom det ikke så sådan ud ved halvlegen. Jeg synes det rigtige hold vandt set over hele kampen. At det så også var dem jeg helst så vinde hvis det ikke, af økonomiske årsager, kunne ende uafgjort, er jo kun endnu bedre.
Svar
Jeg har det med Superbowl, som jeg har det med kunstskøjteløb og synkronsvømning.. Icon_e_biggrin1
Mvh Palle
Svar
Ja jeg fornemmer godt at det er en interesse jeg er ret alene om herinde
:-D
Svar
Så desværre kun første to quarters, men da var jeg ikke i tvivl om at det skulle blive Ravens som løb med sejren.
At fanden så tog ved 49's i 3. og 4. er næsten ved at være en uskreven regel.
Jeg mener det er lidt for tit at
San Francisco er for længe om at komme igang. Hvorefter de skal jagte modstanderen resten af kampen. Det kan måske fungere i den ordinære sæson, men i Syperbowl er det ikke nok.
Derudover må man jo unde at Ray Lewis fik en ring på sin sidste aften som aktiv spiller.
Men selvfølgelig kunne det ha været imponerende, hvis Kaepernick havde vundet så tidligt i sin karriere.
Med venlig hilsen T Tornberg

Certina DS Podium Valgranges
Svar
Så hele kampen. Fed kamp med masser af action, fumbles, fake's og spænding helt til slut..

Ser stort set ikke andre NFL kampe i løbet af året men denne begivenhed er absolut en must-see IMO
Citizen "Pingo" med gummirem
Rosendahl Tom K Le Mans
Pulsar PV4005X1
Svar
Ja det var en rigtig god kamp.
Mange gik jo nok i seng kort inde 2. halvleg, i den tro at det ikke kunne gå galt for Ravens. Men men det er aldrig ovre før den fede dame synger, og hold da op den blev spændende til sidst. Men godt for Ravens og specielt New Orleans at strømudfaldet ikke ændrede udfaldet på kampen i sidste ende. Det havde godt nok skabt røre hvis 49ers havde vundet, tror jeg.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)