Hvordan ser I på jeres urkøb? Midlertidig eller varig?
I used to collect cars then fishing rods.Now mostly watches.All these little hobbys cost me money.I am just unlucky picking hobbys.Maybe i will start to collect empty beer cans instead Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Mit udgangspunkt er altid at uret sikkert skal videre på et tidspunkt. Det gør så desværre det at jeg aldrig helt føler at jeg ejer det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
willy Skrev:I used to collect cars then fishing rods.Now mostly watches.All these little hobbys cost me money.I am just unlucky picking hobbys.Maybe i will start to collect empty beer cans instead Icon_e_biggrin1 Willy

Jeg har nogle stykker under køkkenvasken som du kan komme og hente - Det er vel en start Icon_e_wink

Mine ure skal ALDRIG sælges. Jeg har nævnt det før, men jeg fortryder altid, før eller siden, når jeg har solgt noget. Desuden fylder ure jo ikke meget...
Svar
AL2O3 Skrev:
willy Skrev:I used to collect cars then fishing rods.Now mostly watches.All these little hobbys cost me money.I am just unlucky picking hobbys.Maybe i will start to collect empty beer cans instead Icon_e_biggrin1 Willy

Jeg har nogle stykker under køkkenvasken som du kan komme og hente - Det er vel en start Icon_e_wink

Mine ure skal ALDRIG sælges. Jeg har nævnt det før, men jeg fortryder altid, før eller siden, når jeg har solgt noget. Desuden fylder ure jo ikke meget...
Thanks for the offer will you give me time to think about it? Icon_sign Icon_sign Icon_sign Icon_sign Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
willy Skrev:
AL2O3 Skrev:

Thanks for the offer will you give me time to think about it? Icon_sign Icon_sign Icon_sign Icon_sign Willy

Willy. Med det tempo når du da aldrig i mål med en stor samling øl dåser - det er da bare at rykke når tilbuddet byder sig Icon_sign Icon_sign
vh Hans Henrik
Svar
Hans Henrik when i consider the price of petrol and the time i will use to collect them from you i have picked another expensive hobby.So i will stick to watches unless of course you will send them to me Icon_sign Icon_sign Icon_sign Willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)