24-01-2012, 12:13 PM
Jeg har postet dette, i en lignende tråd på vintagure.dk:
................. og jeg kan egentlig allerede nu mærke en lidt spirende "irritation" over, at jeg føler, at jeg er nødt til at gentage den herinde, for at få respons fra alle de "urtosser", hvis mening jeg respekterer !
Citat:Jeg skriver og følger med på begge sider indtil videre, men egentlig ærgrer det mig en del, at de gode kræfter som nu bliver brugt til at give liv og fornyelse på urdebatten.dk, i stedet ideelt set ville kunne være brugt til at skabe fornyelse og liv på ét samlet forum som oprindeligt.
Urdebatten.dk virker godt og der er en livlig debat - men vi kommer ikke udenom, at det jo altså er 2 fora, der vil det samme og i realiteten gør det samme !
Umiddelbart virker det heller ikke, som om (trods udmeldingen om mindre moderatorstyring på urdebatten.dk) tonen er mere fri eller grovkornet, end hvad der forekommer herinde. Om det så bliver ved, må tiden så vise.
Det kan selvfølgelig godt synes som en mindre ting, at man nu skal checke 2 fora, for at holde sig opdateret om sin interesse - men det er lidt ærgerligt, at man nu måske i fremtiden er nødt til at poste de samme emner begge steder for at få den ønskede respons fra de mennesker hvis mening, man værdsætter, men som af den ene eller den anden grund kun er på det ene forum.
Måske er det blot tingenes tilstand, som man så bliver nødt til at vænne sig til - men et vist samarbejde/koordinering mellem de 2 "grupperinger" bør tilstræbes, så vi ikke ender med at sidde i hvert sit isolerede "tårn" !!
Hvor mange deler egentlig denne bekymring/ærgrelse ??
................. og jeg kan egentlig allerede nu mærke en lidt spirende "irritation" over, at jeg føler, at jeg er nødt til at gentage den herinde, for at få respons fra alle de "urtosser", hvis mening jeg respekterer !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)