Urdebatten / Urforum
Rem til Panerai 24mm foræres væk - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Rem til Panerai 24mm foræres væk (/showthread.php?tid=83292)



Rem til Panerai 24mm foræres væk - Miwes - 23-05-2020

Hej med jer

Jeg hygger med en af mine mange hobbyer og sædvanen tro skal der foræres en rem væk til en som har lyst til sådan en rustik rem i kernelæder.

Remmen er 24mm og der er spænde på i samme bredde.

Jeg sælger ikke mine remme, så det er ikke et forsøg på en "billig" reklame, men blot vil jeg give noget tilbage til en af jer i dette forum.

Remmen måler med spænde 85mm og den anden med huller 115mm, så der er tale om et mindre håndled.

Dengang i tiderne med Panerai og dykkerne, ville disse remme nok være syet hele vejen rundt, men denne rem er ikke tænkt til at dykke med så det håber jeg er forståeligt.

Hvis du har et hav af remme i forvejen og sikkert også i super lækker kvalitet, så er denne rem nok ikke noget for dig, men jeg vil ikke udelukke nogen så vis mig dit Panerai og jeg vælger en som jeg sender remmen til.

Skulle ingen have interesse i sådan en rem, så er det da forsøgt  Icon_blink

Her kommer lige lidt billeder af remmen.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - MichaelA - 23-05-2020

Den er fed! Er det ikke en to-mands ubåd?
Og hvordan har du lavet den profil?

PS
Ejer ikke et Panerai


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - Miwes - 23-05-2020

Hej Michael

Selve prægningen er lavet ud fra et billede der findes på vinduet i butikken i Italien og det er så savet ud og limet på en poleret rusfri plade, så når man gør læderet vådt kan det lille stempel trykkes ned mod læderet og man har denne prægning.

Nu ved jeg godt at de fleste Panerai ejere har rigelig med remme og sikkert i en meget bedre kvalitet, så hvem ved om det overhovedet har interesse.


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - KimT - 24-05-2020

Lækker rem, god stil og mon ikke den hurtigt bliver afsat? Jeg har desværre ikke nogle ure den kan passe på, ellers havde jeg snuppet den  Icon_smil


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - Janus2312 - 24-05-2020

Hej Miwes
Jeg tror jeg opfylder betingelserne: Har et Panerai, som jeg kun har en enkelt rem til, det er en Erica-rem.... Og så har jeg relativt tynde tøse-håndled! Kunne være fedt med din flotte rem, jeg følger interesseret i både dine nylige og "gamle" skriv, om dine fremstillinger.....


Rem til Panerai 24mm foræres væk - Miwes - 24-05-2020

Hej Janus2312

Skriv til mig på private beskeder med navn og adresse, så sender jeg remmen til dig og må du få en god oplevelse med den.

Vh. Michael

Ps. du bemærkede at der skal være 24mm mellem lugs

Lige et billede hvor man kan se hvor jeg har prægningen fra

İmage


Rem til Panerai 24mm foræres væk - MichaelA - 24-05-2020

Nå ja, den mini ubåd har jeg jo set før


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - doxa300 - 24-05-2020

Super god stil Michael
Love it.
Spændende hvem der får den og poster et billede.
/kim

Og læse kan jeg så heller ikke. Janus 2312 får den. Og som nævnt. Det er sgu god stil Michael.


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - Miwes - 24-05-2020

Så er den pakket og får min kone til at sende den i morgen og håber du bliver rigtig glad for den.

Vh. Michael


RE: Rem til Panerai 24mm foræres væk - Appleboy - 24-05-2020

God stil!!!!!