Urdebatten / Urforum
IWC går 10 min for hurtigt - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: IWC går 10 min for hurtigt (/showthread.php?tid=77089)

IWC går 10 min for hurtigt - amcdenmark - 25-03-2012

på 2 timer - det fik lige et slag i weekenden

Aquatimer - ref 3538

kan alle lave service på det eller skal det til Hvelplund?

Re: IWC går 10 min for hurtigt - hannover_dk - 25-03-2012

amcdenmark Skrev:på 2 timer - det fik lige et slag i weekenden

Aquatimer - ref 3538

kan alle lave service på det eller skal det til Hvelplund?
formentlig kan alle klare den - balancen kan være hoppet skævt, hårfjederen kan også ha sat sig om noget - så det er ikke nødvændigvis den store operation - Krognos/Mølbak ville være navne i København i alle fald
Du skal så høre dem om trykprøvning inden du afleverer - hvis du vil være sikker på det er bade/dykker egnet

vh

Re: IWC går 10 min for hurtigt - amcdenmark - 25-03-2012

ok - ja - det skete her i går, da jeg skulle grave pæle ned og stod og hamrede løs -

så nok meget rigtig at noget er hopper af eller skævt -

tak for tippet

Re: IWC går 10 min for hurtigt - Fætter Højben_phpbb3_import15816 - 26-03-2012

Mølbak!

FH

Re: IWC går 10 min for hurtigt - amcdenmark - 26-03-2012

Jeg valgte at smide det ind til Hvelplund - da jeg tænkte, at det ligeså godt kunne blive set efter rigtigt -

og ved I hvad -

Uret klarede de mens jeg ventede - en flink mand ved navn Erik, tog det lige ind på en maskine, der kunne måle svingningerne i uret og kunne på den baggrund lokalisere fejlen, uden at åbne op.

det var en spiral, der var hoppet ud af et eller andet og hvad ved jeg -

han sagde han bare lige bankede uret på en bestemt måde ned i hånden, og så hoppede den på plads -

så ingen større ting og det hele klaret på 5 min og kostede et smil og tak for god service

Re: IWC går 10 min for hurtigt - hannover_dk - 26-03-2012

amcdenmark Skrev:Uret klarede de mens jeg ventede - en flink mand ved navn Erik, tog det lige ind på en maskine, der kunne måle svingningerne i uret og kunne på den baggrund lokalisere fejlen, uden at åbne op.

han sagde han bare lige bankede uret på en bestemt måde ned i hånden, og så hoppede den på plads -

så ingen større ting og det hele klaret på 5 min og kostede et smil og tak for god service
herligt men som ventet de der store udsving kan ofte løses som angiver
Herligt

Re: IWC går 10 min for hurtigt - olsen - 27-03-2012

amcdenmark Skrev:Jeg valgte at smide det ind til Hvelplund - da jeg tænkte, at det ligeså godt kunne blive set efter rigtigt -

og ved I hvad -

Uret klarede de mens jeg ventede - en flink mand ved navn Erik, tog det lige ind på en maskine, der kunne måle svingningerne i uret og kunne på den baggrund lokalisere fejlen, uden at åbne op.

Kanon!!! Super med god service. Sådan skal det være Icon_smil