|
Ubevidst favorit? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ubevidst favorit? (/showthread.php?tid=76824) Sider:
1
2
|
Ubevidst favorit? - Joepete - 22-01-2012 Har du et ur i kassen, som kan kaldes din ubevidste favorit? Jeg ender i denne periode ofte med at smide min Speedy Co-Axial på armen. Den sidder godt og komfortabelt, er let at aflæse og den giver mig en god kvalitetsfornemmelse at bære. Post gerne et billede af din ubevidste favorit, og giv den også gerne et par ord med på vejen. Tak ![]()
Re: Ubevidst favorit? - Jeremy - 22-01-2012 Jeg har egentlig tre favoritter, men hvis jeg absolut kun måtte vælge en, ville det pt. nok være Seamaster chrono
Re: Ubevidst favorit? - hannover_dk - 22-01-2012 Det må blive kronograf fra 1960'erne - ikke en bestemt - men bare typen ![]() ![]() Skulle jeg nævne et bestemt ville det være enten min pre-moon speedmaster - men pre-pro speedmaster eller min navitimer - min dem bruger jeg ikke helt så meget som de simple tresser kronografer, da jeg nok er lide mere øm om dem - men de får nu en del armtid hvis bare jeg ved jeg ikke skal skovle sne eller flække brænde ![]() ![]() vh Re: Ubevidst favorit? - Henrik A - 22-01-2012 Mit Citizen Promaster 1000 får en del armtid.. Det var lige som om at vi smeltede samme første gang jeg tog det på, og syntes det passer perfekt til mig Rent ur udviklings missigt, bevæger jeg mig i retning af Panerai, et ur sted jeg aldrig har væres... Speciel et ur som Pam299 har længe været i mit søgelys, men min økonomi sætte ligesom en stopper for det projekt ![]() Mvh Henrik A Solunar - Camaro - 22-01-2012 Af en eller anden grund (kald det ubevidst) ender det tit med denne Solunar. Da jeg bor i Viborg har det ikke noget med tidevandet at gøre....
Re: Ubevidst favorit? - AndersC - 22-01-2012 Jeg går for det meste med mit Sinn 142 St som har godt med patina, så behøver jeg heller ikke bekymre mig om der skulle komme lidt ekstra brugsspor, når det nu er det daglige ur ![]() Det har en god str, nemt at aflæse, går stabilt og rigtig godt efter 'stort service' i Tyskland og sidder godt på min arm, faktisk bedre end den 142 i titanium jeg har. Re: Solunar - hannover_dk - 22-01-2012 camaro Skrev:Af en eller anden grund (kald det ubevidst) ender det tit med denne Solunar. Da jeg bor i Viborg har det ikke noget med tidevandet at gøre....Aldrig set sådan en krans før. Lysende ide mange steder sikkert - og sjovt alternativ du har der Hvor mange Heuer ure har du ialt? Re: Ubevidst favorit? - pbr - 22-01-2012 Ingen tvivl - det ur i min samling, som får mest armtid er dette !!
Re: Ubevidst favorit? - dreamwatch.dk - 22-01-2012 Jeg er måske blevet lidt "møffe", men denne JLC får rigtig meget tid på armen. Sidder utrolig godt og noget man ikke så så ofte i DK, ja så er værket jo heller ikke tosset at nyde Re: Ubevidst favorit? - Clubman - 22-01-2012 Ubevidst favorit Jeg vælger Rolex sub uden dato. Det kan være mit ref. 14060 med lænke eller et 5513, på NATO. ![]() ![]() Rejser jeg i anden tidszone bruges dette Rolex ref. 16710, som jo har ”GMT”.
|