|
Så er det tid igen >>>> - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Så er det tid igen >>>> (/showthread.php?tid=76494) |
Re: Så er det tid igen >>>> - Isbjørn - 22-10-2011 Det må i meget undskylde, MEN vi alm folk med ALM digitalkamera har jo normalt ingen chance i disse konkurrencer. Bruger med spejlrefleks og photoshop (eller en god ven til konkurrence udbyderen) er jo altid dem som vinder disse såååå gider end ikke gøre et forsøg eller spilde tiden på dem. sorry mit sure opstød men ud over det, synes jeg intetriver til konkurrencer her på siden er meget inspirerende og yderst velkommen! Re: Så er det tid igen >>>> - hannover_dk - 22-10-2011 Isbjørn Skrev:Det må i meget undskylde, MEN vi alm folk med ALM digitalkamera har jo normalt ingen chance i disse konkurrencer. Bruger med spejlrefleks og photoshop (eller en god ven til konkurrence udbyderen) er jo altid dem som vinder disseDen sidste bemærkning er jeg helt uenig i - jeg synes der vælges ganske korrekt de fleste gange. Jeg kan slet heller ikke hamle op med de bedste herinde - slet ikke med Jesper - men lad nu se om måske solen i morgen kan logge mig ud med noget. Jeg er bare på ferie - og har kun to ure til rådighed og ingen af dem er publikumsmagneter - men anyway - det er jo altid skønt at se gode billeder, så tak for konkurrencen Re: Så er det tid igen >>>> - Kristofferj - 22-10-2011 Må man gerne deltage med billeder der har været vist herinde før? Re: Så er det tid igen >>>> - Kristofferj - 22-10-2011 Her er lidt forskelligt, kan være jeg smider nogle nye op imorgen, hvis der kommer lidt sol:D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vh Re: Så er det tid igen >>>> - Isbjørn - 22-10-2011 watchfreak2003 Skrev:WOW – du har ikke engang været aktiv bruger i to måneder! hvorfor kan jeg ikke sende dig en PB?? så var jeg fri for at ødelægge yderlige i din tråd!! Aktiv bruger i ja 2 mdr nu og tror desværre ikke at jeg er en som bliver her i flere år, men det en helt anden ting... Jeg er ikke på nogen måde blevet trukket igennem nogen ULIDELIGE konkurrencer. Jeg synes det er dejligt med konkurrencer (hvis det er lige for alle, eller der er lige stor chance for simi urnørden som for giga urnørden for at vinde) Og indrøm det, det står jo skrevet mellem linerne i dit første indlæg, at man ikke har en chance hvis man ikke køre billedet igennem et billede program men igen Watchnørd er ked af mit sure opstød! jeg smed gerne nederdelen for dig Re: Så er det tid igen >>>> - Avantismo - 22-10-2011 Jeg har ikke en chance, men nyder de flotte billeder. De er som altid helt i top. Re: Så er det tid igen >>>> - Geodoc - 22-10-2011 avantismo Skrev:Jeg har ikke en chance, men nyder de flotte billeder.Altid en fornøjelse, at nyde de skønne billeder - og har heller ikke megen tro på min chance uden systemkamera og photoshop; men her er imidlertid "the real deal": ![]() ... billede af X-33. Revet direkte ud af mit Sony lommekamera, ingen editering overhovedet; men fotograferet i skæret af en blå lysdiode, der tilføjer en stemning af cyber mystik Med venlig hilsen - Geodoc Re: Så er det tid igen >>>> - Kristofferj - 22-10-2011 Jeg er gået all in med photo shop, ved ikke helt om jeg syntes det er fedt:D ![]() Vh Re: Så er det tid igen >>>> - hannover_dk - 22-10-2011 kristofferJ Skrev:Jeg er gået all in med photo shop, ved ikke helt om jeg syntes det er fedt:Dfedt? tjo - ikke ufedt i alle fald - og sjovt Re: Så er det tid igen >>>> - mnielse - 22-10-2011 Ikke noget specielt, men bare et af mine mere heldige billeder:-) ![]() Mvh. Jon |