|
Hjælp tak - Omega lynette - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Hjælp tak - Omega lynette (/showthread.php?tid=74779) Sider:
1
2
|
Hjælp tak - Omega lynette - m1977 - 03-10-2010 Hejsa, Har tidligere spurgt på lynette skift på Omega Seamaster ref. 22545000 til Omega Seamaster ref. 223050. Jeg har siden sidst bestilt og modtaget 1 stk. ny lynette/-indlæg/krans til ref. 223050. Men til min forskrækkelse kunne den lokale aut. Omega forhandler ikke skifte lynetten, da den nye ikke passede på mit 22545000 -ur. What..?! Har jeg virkelig lige spildt 6300,- på et hvidgulds 'lynetteindlæg' som jeg ikke kan få monteret på mit ur?! Håber meget at nogen kan kaste lys over mine muligheder. Kan den monteres på mit Seamaster ref. 22545000 ur ??? Og hvor bør jeg evt. gå hen i storkbh. for at få dette gjort Pfh. tak M. Re: Hjælp tak - Omega lynette - Jeremy - 03-10-2010 Koster sådan et lynetteindlæg virkelig 6.300,-?? Re: Hjælp tak - Omega lynette - m1977 - 03-10-2010 Jeremy Skrev:Koster sådan et lynetteindlæg virkelig 6.300,-?? Ja, 6300,- dog minus 15% incl. montering. Så håber 'sgu' virkelig det kan lade sig gøre, for jeg er vild med looket på 223050´eren. M. Re: Hjælp tak - Omega lynette - columbo - 03-10-2010 Hvor i landet bor du. Ok, se at du er lige i centrum. Hvem er det du har bedt om at montere lynetten hvis jeg må spørge? Re: Hjælp tak - Omega lynette - m1977 - 03-10-2010 Columbo Skrev:Hvor i landet bor du. Ok, se at du er lige i centrum. Hvem er det du har bedt om at montere lynetten hvis jeg må spørge? 'Dirks' i Rødovre Centret... Ved du, om det kan lade sig gøre, eller ? Re: Hjælp tak - Omega lynette - columbo - 03-10-2010 Ja det burde passe på hinanden. Det kræver et specielt værktøj og det tror jeg ikke de har hos Dirks. Jeg har værktøjet men Bo Mølbak på Østerbro har det til låns. Ring til ham i morgen og spørg om han har tid ellers skriver du bare igen så vi kan få det løst. Har du nogen ide om de har haft uret sendt ud til SWATCH? Re: Hjælp tak - Omega lynette - hannover_dk - 03-10-2010 Columbo Skrev:Ja det burde passe på hinanden. Det kræver et specielt værktøj og det tror jeg ikke de har hos Dirks. Jeg har værktøjet men Bo Mølbak på Østerbro har det til låns. Ring til ham i morgen og spørg om han har tid ellers skriver du bare igen så vi kan få det løst.Det er den slags der får et stort smil frem på mit ansigt - vh Re: Hjælp tak - Omega lynette - pbr - 03-10-2010 hannover_dk Skrev:Columbo Skrev:Ja det burde passe på hinanden. Det kræver et specielt værktøj og det tror jeg ikke de har hos Dirks. Jeg har værktøjet men Bo Mølbak på Østerbro har det til låns. Ring til ham i morgen og spørg om han har tid ellers skriver du bare igen så vi kan få det løst.Det er den slags der får et stort smil frem på mit ansigt - Ja, det er her, at forum viser sin sande værdi Re: Hjælp tak - Omega lynette - m1977 - 03-10-2010 Columbo Skrev:Ja det burde passe på hinanden. Det kræver et specielt værktøj og det tror jeg ikke de har hos Dirks. Jeg har værktøjet men Bo Mølbak på Østerbro har det til låns. Ring til ham i morgen og spørg om han har tid ellers skriver du bare igen så vi kan få det løst. Tak for et flot svar! Jeg vil ringe til Bo Mølbak mandag. Uret har ikke været forbi Swatch, da det siges, at de ikke ønsker at hjælpe med lynette skift fra et ref. nr. til et andet ref. nr. De vil kun være behjælpelig hvis det var den org. lynette til 22545000´eren der skulle monteres på ny. Det er den besked jeg har fået oplyst, ved ikke om det er korrekt!? Men igen, tak for flot svar - jeg venter spændt til i morgen... Det ville glæde mig meget, hvis jeg kunne få 223050 looket på min spritnye 22545000´er. Hilsner M. Re: Hjælp tak - Omega lynette - columbo - 03-10-2010 Det lyder meget rigtigt. Det er deres officielle holdning og regel at de ikke må bygge om på referencer. Jeg har lige talt med Bo og du kan bare tag forbi ham på onsdag 12-18. Held og lykke og hils Bo! |