|
Seamaster Chrono ref. 2598.20 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Seamaster Chrono ref. 2598.20 (/showthread.php?tid=73627) |
Seamaster Chrono ref. 2598.20 - Joepete - 20-03-2010 Jeg skulle montere ekstra lænkeled på min 2598.20 (SMP Chrono) og fik vendt pin´en forkert da jeg indsatte den igen ![]()
Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - pbr - 20-03-2010 Kan det tænkes, at der sidder noget gevind i hullet, som yder modstand ?? Måske skal du bare "skrue" pinden lidt til den ene eller den anden side, for at løsne den. Udelukkende et gæt ! Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - Joepete - 20-03-2010 Jeg har med tangen forsøgt at trække, dreje/skrue og så har jeg prøvet at kombinere, så jeg drejer og trækker samtidigt ... no result ... Lænken er lige nu "indisponibel"
Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - KimT - 20-03-2010 Joepete Skrev:......så derfor måtte jeg ty til en Nato rem, for at få prøvet uret på armen.Faktisk ikke en dårlig combo, men jeg er jo heller ikke så meget til lænker Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - Tukjær - 20-03-2010 Det burde være muligt at trække den ud. Evt. træk den ud i den modsatte side..... Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - Joepete - 20-03-2010 Pin´en er kun slået 1/4 i, så jeg kan ikke komme til den fra den anden side ... Lume shot´et skal da også lige med ![]() Jeg er vild med urets hvide skive, de små røde/orange "peppere" på skiven, og så er forarbejdningen på kassen super lækkert udført. Uret har en god størrelse og vægt, så alt i alt er jeg glad for den nytilkomne
Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - hannover_dk - 20-03-2010 Lækkert - kan vi ikke lige få et billede at lænken og pinden som det ses?? Selvfølgeligt SKAL den kunne komme ud. Har du prøvet at lægge lænken i noget MEGET varmt vand (90 grader)et stykke tid . det KUNNE udvide lænkens hul mere end den runde pind, men jeg kan ikke helt lige forestille mig problemet. vh Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - Joepete - 20-03-2010 Det kan godt være en den skal kunne komme ud, men det tror jeg, at nogle har glemt at fortælle den ... Jeg nåede at få banket pin´en en smule i, før jeg opdagede fejlen. Den er nu bøjet, da jeg har rodet og regeret med den ...
Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - hannover_dk - 20-03-2010 Den skal da kunne komme ud. Prøv med en masse varme på lænken - sæt lænken så den bliver hvor den er og så du kan komme til at trække helt lige ud i pinden og træk og drej lidt - ja det ved jo du har gjort, men varme på lænken i massevis og et helt lige greb med noget der virkeligt holder fast i den dumme pind og en lænke der sidder helt fast så du kan bruge alle kræfterne - så SKAL den kunne komme ud. Ret beset bør en endnu tyndere pind fra den anden side også kunne skubbe med(slås let til?)? vh Re: Hjælp - jeg har kvajet mig ! - Joepete - 20-03-2010 Jeg har simpelthen ikke turdet hive så hårdt, da leddene omkring pin´en så giver sig ... men det kan der måske ikke ske noget ved ? |