Urdebatten / Urforum
Panerai eller noget andet..... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Panerai eller noget andet..... (/showthread.php?tid=73604)

Sider: 1 2 3 4

Panerai eller noget andet..... - Tukjær - 15-03-2010

Eftersom jeg er svær at gøre tilfreds i øjeblikket, går mine overvejelser på at finde et Panerai PAM000 eller 024. Men der er også andre der frister lidt. Jeg vil prøve at liste et par stykker af dem herunder....

Kobold Artic, på forskellige remme....

İmage
İmage
İmage

Re: Panerai eller noget andet..... - Tukjær - 15-03-2010

PAM24

İmage
İmage
İmage

Rolex Submariner. Denne blev solgt for lidt over 16k Icon_e_surprised

İmage
İmage

Omega Seamaster Chrono

İmage

PAM112

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Re: Panerai eller noget andet..... - Stinger - 15-03-2010

Tja - Rolexen er eviggyldig, men den HAR du haft og solgt igen, mon den derfor kan gøre dig tilfreds? Hvis du alligevel beslutter dig for den, så snup den endelig men en kyklop.

Overvej også Korsbæk når du nu kigger på Kobold og Pam 24

Re: Panerai eller noget andet..... - Len - 15-03-2010

Jeg har både Rolex 14060 (M) modellen du viser og Pam 112. Ingen af de to ure bliver man træt af at se på. Så det må komme an på hvad du har af planer... skal det sælges snart igen, eller skal det være et du vil forsøge at beholde Icon_e_smile Hvis du ønsker et tool ur du skal gå med dagligt ville jeg tage Rolex.

Re: Panerai eller noget andet..... - Nicholas W - 15-03-2010

Har du tænkt over et Gmt master IIc?

Jeg havde lige et i hånden i sidste uge, det er nok et af de lækreste rolex'es på markedet.

Hilsen
NW

Re: Panerai eller noget andet..... - baun - 15-03-2010

Så du den IWC JK viste i "hvad har du på idag tråden" - det er sgu da et flot ur, der sætter de andre på plads. Det er Design så det bare batter. Det kan Omega oa. ikke gøre bedre. (Deres BS med lys skive og blånede visere kommer tæt på) rent designmæssigt. Hvis man kan lide et lidt stor ur, må man prøve det!

Jeg er lige ved at prøve selvom jeg ikke er til store ure. Det er altså klasse! Kender intet til værket!

vh Baun

Re: Panerai eller noget andet..... - Stinger - 15-03-2010

Baun Skrev:Så du den IWC JK viste i "hvad har du på idag tråden" - det er sgu da et flot ur, der sætter de andre på plads. Det er Design så det bare batter. Det kan Omega oa. ikke gøre bedre. (Deres BS med lys skive og blånede visere kommer tæt på) rent designmæssigt. Hvis man kan lide et lidt stor ur, må man prøve det!

Jeg er lige ved at prøve selvom jeg ikke er til store ure. Det er altså klasse! Kender intet til værket!

vh Baun

Den er bare en del dyrere end de nævnte ure her.