|
breitling superocean heritage chonograph - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: breitling superocean heritage chonograph (/showthread.php?tid=73277) Sider:
1
2
|
breitling superocean heritage chonograph - jmj - 20-01-2010 hej drenge. så fik jeg mig lige et andet ur til håndledet denne gang ikke et rolex , men et breitling superocean heritage chonograph . Så nu har jeg tre ure jeg kan skifte med mvh jmj . ______________________________ hvis tid er penge,vil jeg samle på ure... Re: breitling superocean heritage chonograph - Tukjær - 20-01-2010 Lækkert, men
Re: breitling superocean heritage chonograph - dreamwatch.dk - 21-01-2010 Mig bekendt er det dette ur Re: breitling superocean heritage chonograph - hannover_dk - 21-01-2010 Ikke så typisk Breitling, men det tilgiver jeg det gerne til gengæld for et mere vintage kronograf look. Jeg ved ikke hvorfor jeg er imod de traditionelle Breitling kranse. Jeg kan da ellers gå li at et mærke har sine særpræg, men jeg har altid bare haft et eller andet med de der udstikkende markeringer hos Breitling. Lidt underligt, for jeg kan ikke helt definere hvad. Mange finder iøvroigt mesh lænke for bling, men jeg synes den passer flot til den - hvis det er den rigtige klokke som vises vh Re: breitling superocean heritage chonograph - dreamwatch.dk - 21-01-2010 Jeg syndes den bliver meget mindre bling med mesh end en alm blank lænke. Syndes den er super fed, også den som sidder på den nye Omega, et frisk pust Og ja det er den rigtig klokke, for Jens har købt den af mig Re: breitling superocean heritage chonograph - jmj - 21-01-2010 hej drenge . micki tak fordi du lagde billederne ind i forumet jeg er super glad for uret og har haft det på lige siden men på lørdag jeg have mit rolex gmt fra 61 på min far skal begraves ,og jeg har lovet ham at have hans ur på mvh jmj . ______________________________ hvis tid er penge,vil jeg samle på ure... Re: breitling superocean heritage chonograph - dreamwatch.dk - 21-01-2010 Det er nu også et flot minde at have hans gamle ur på denne dag.. Re: breitling superocean heritage chonograph - Tukjær - 21-01-2010 hannover_dk Skrev:Ikke så typisk Breitling, men det tilgiver jeg det gerne til gengæld for et mere vintage kronograf look. Jeg ved ikke hvorfor jeg er imod de traditionelle Breitling kranse. Jeg kan da ellers gå li at et mærke har sine særpræg, men jeg har altid bare haft et eller andet med de der udstikkende markeringer hos Breitling. Lidt underligt, for jeg kan ikke helt definere hvad.Det er rent faktisk meget tro mod de gamle SuperOcean's, ![]()
Re: breitling superocean heritage chonograph - jmj - 21-01-2010 hej drenge . ja uret kommer til sin ret på sådan en dag . det er ikke mange ure, der efter knap 50 års tjeneste stadig velgående kan følge sin ejermand til graven min ældste datter på 16,har lovet at hun har det på den dag jeg tager herfra (en rar tanke ) det ur overlever os alle . mvh jmj. ______________________________ hvis tid er penge,vil jeg samle på ure... Re: breitling superocean heritage chonograph - HG - 22-01-2010 ClausT Skrev:hannover_dk Skrev:Ikke så typisk Breitling, men det tilgiver jeg det gerne til gengæld for et mere vintage kronograf look. Jeg ved ikke hvorfor jeg er imod de traditionelle Breitling kranse. Jeg kan da ellers gå li at et mærke har sine særpræg, men jeg har altid bare haft et eller andet med de der udstikkende markeringer hos Breitling. Lidt underligt, for jeg kan ikke helt definere hvad.Det er rent faktisk meget tro mod de gamle SuperOcean's, WOW de er super fede!! Hvad står sådanne nogle i?? alder?? |