|
Lidt lørdagsguf... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Lidt lørdagsguf... (/showthread.php?tid=72613) Sider:
1
2
|
Lidt lørdagsguf... - DonWerner - 03-10-2009 Lidt friske billeder fra kameraet på sådan en halvkedelig grå efterårs-lørdag. Jeg var i Horsens igår og handle med Micki og fik nedenstående med hjem. Det er mit første Rolex ur og føj hvor er det lækkert! Er især imponeret over hvor behagelig uret er og ha' på. Sandsynligvis på grund af den smalle lænke. Samtidig er jeg positivt overrasket over, hvor lidt man rent faktisk ligger mærke til "Original Gas Escape Valva" teksten. Den er langt fra så iøjnefaldende i virkeligheden, som på billeder. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fortsat rigtig god lørdag! Re: Lidt lørdagsguf... - jacob jensen - 03-10-2009 Tillykke med et flot ur den "byttede" jeg mig til for et Pam any day for mig er det ur bare diveren Re: Lidt lørdagsguf... - DonWerner - 03-10-2009 Ja, nu byttede vi jo desværre ikke lige over. Der skulle også lidt penge oveni fra min side. Men jeg er absolut godt tilfreds, har altid ønsket mig et Rolex ur, men deres modeller har været for små til mig, indtil de lavede DeepSea'en. Den passer bare perfekt til min arm. Re: Lidt lørdagsguf... - jacob jensen - 03-10-2009 Det anede mig godt også derfor byttede kom i "" jeg har ikke altid ville have et Rolex men jeg har altid syntes deres diver design var rigtig flot,modellerne før DS har jeg som dig også følt var for "små" Jeg syntes DSeren et et FEDT ur og personlig forstår jeg ikke kritikken af modellen,det sidder også perfekt på min arm Re: Lidt lørdagsguf... - pbr - 03-10-2009 Velkommen i klubben Og tillykke med nyerhvervelsen - det er et kanonfedt ur, som jeg er sikker på, at du bliver glad for ! Mit har siddet uafbrudt på min arm nu i 3 uger og jeg kunne ikke være mere tilfreds !! Re: Lidt lørdagsguf... - Joepete - 03-10-2009 Super lækker klokke, Don. Stort til lykke med den ! Jeg har det ligesom Jacob: Det er diveren Re: Lidt lørdagsguf... - Stenbukken - 03-10-2009 Stort tillykke med DS'en Re: Lidt lørdagsguf... - Tukjær - 03-10-2009 Tilykke med det. Mangler dog lidt af den charme som PAM24 har..... Men helt sikkert lækkert. Håber du bliver lige så glad for det, som du har været for dit Planet Ocean og PAM24...... Re: Lidt lørdagsguf... - jacob jensen - 03-10-2009 Mangler charme for mig slår DS en Pam24 på ALT men charme er jo også noget individuelt og vi har hver vores smag Re: Lidt lørdagsguf... - Tukjær - 03-10-2009 jacob jensen Skrev:Mangler charme Det er helt sikkert bedre på alle måde, men mangler charme I FORHOLD TIL PAM 24. DS har da charme, bare noget mindre end PAM24. Måske fordi du har mange måde at skifte udseende på via forskellige remme på et Panerai...... Jeg kommer nok aldrig til at eje et DeepSea, nok nærmere et alm. SeaDweller. Mest på grund af prisforskellen..... Og så må jeg erkende at et Rolex på 40mm, passer mig perfekt. |