Urdebatten / Urforum
Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) (/showthread.php?tid=72425)

Sider: 1 2 3 4 5

Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Tukjær - 29-08-2009

Ja som overskriften siger..... Du kan stemme på 3 forskellige.....

Breitling SuperOcean Steelfish X-Plus
İmage

Tag Heuer Carrera
İmage

Tag Heuer Aquagraph
İmage

IWC Aquatimer 2000
İmage

IWC Aquatimer 1000
İmage

Breitling Avenger Seawolf SS
İmage

Seiko MM 600 Spring Drive
İmage

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Tukjær - 29-08-2009

Jeg er klar over at IWC'erne er de bedste ure af disse, men det er ikke det jeg spørger efter. Jeg ved også godt at Carrera ikke er et dykkerur... Icon_e_biggrin

EDIT: Måske er Seiko'en egentligt det bedste ur her....? Men de er jo svære at sammenligne....

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - KlausM - 29-08-2009

Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem.
Mvh
Klaus

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - pbr - 29-08-2009

Jeg brugte muligheden for at vælge 3 og stemte på de to IWC samt Seiko.

Jeg er ikke ret vild med designet på Breitling og Tag ................... i mine øjne (og det er rent subjektivt) virker de lidt for "tacky" !! Icon_e_wink

Men jeg er også mest til det enkle og klassiske !

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - hannover_dk - 29-08-2009

KlausM Skrev:Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem.
Mvh
Klaus
Ja og så har den jeg flasher jo tilmed været din Icon_e_smile . Jeg er enig i at de AQ fra IWC er noget af det kedeligste de har lavet i mands minde - ja rent ud nogensinde har lavet - men jeg har kun stemt ud fra hvad jeg trods alt mente var bedst - og værk og finish tæller når jeg køber. Ellers, på udseende: Breitling avenger Seawolf'en.
vh

hannover_dk Skrev:
KlausM Skrev:Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem.
Mvh
Klaus
Ja og så har den jeg flasher jo tilmed været din Icon_e_smile . Jeg er enig i at de AQ fra IWC er noget af det kedeligste de har lavet i mands minde - ja rent ud nogensinde har lavet - men jeg har kun stemt ud fra hvad jeg trods alt mente var bedst - og værk og finish tæller når jeg køber. Ellers, på udseende: Breitling avenger Seawolf'en.
vh

Icon_e_surprised Du som ellers aldrig har ment noget godt om Breitling's diver design..... Icon_e_biggrin Men i har da ret, Aquatimeren er vel lidt kedelig (pludselig kan jeg huske hvorfor de blev solgt igen), men stadig et af de bedste ure jeg har ejet.... Breitling er og har længe været en af mine absolutte favoritter.... Og Seawolfen kan lige akkurat findes til under 16k på chrono24.de

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Joepete - 29-08-2009

Peter, inden du farer for hårdt frem mod Aquagraphen, så check lige urkassens "lige/flade" udformning - minder noget om DeepSea´ens udformning - blot minus bling Icon_e_wink

İmage

Havde jeg været opmærksom på, at man kunne stemme tre gange, så havde Aquagraphen og den hvide Breitling fået mine to tilbageværende stemmer Icon_e_wink

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - hannover_dk - 29-08-2009

ClausT Skrev:
hannover_dk Skrev:
Mvh
Klaus
vh

Icon_e_surprised Du som ellers aldrig har ment noget godt om Breitling's diver design..... Icon_e_biggrin Men i har da ret, Aquatimeren er vel lidt kedelig (pludselig kan jeg huske hvorfor de blev solgt igen).... Breitling er og har længe været en af mine absolutte favoritter.... Og Seawolfen kan lige akkurat findes til under 16k på chrono24.de
Tjo -jeg er måske ved at blive lidt tilvænnet.
vh

Joepete Skrev:Peter, inden du farer for hårdt frem mod Aquagraphen, så check lige urkassens "lige/flade" udformning - minder noget om DeepSea´ens udformning - blot minus bling Icon_e_wink

İmage

Havde jeg været opmærksom på, at man kunne stemme tre gange, så havde Aquagraphen og den hvide Breitling fået mine to tilbageværende stemmer Icon_e_wink

John, du burde kunne stemme 3 gange nu......

Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - 116520 - 29-08-2009

Er det tilladt at foreslå en helt anden mulighed?, under 17 k ville jeg gå efter en næsten ny Omega Speedmaster Prof. med manuelt værk, plexiglas og så videre.