|
Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) (/showthread.php?tid=72425) |
Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Tukjær - 29-08-2009 Ja som overskriften siger..... Du kan stemme på 3 forskellige..... Breitling SuperOcean Steelfish X-Plus ![]() Tag Heuer Carrera ![]() Tag Heuer Aquagraph ![]() IWC Aquatimer 2000 ![]() IWC Aquatimer 1000 ![]() Breitling Avenger Seawolf SS ![]() Seiko MM 600 Spring Drive
Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Tukjær - 29-08-2009 Jeg er klar over at IWC'erne er de bedste ure af disse, men det er ikke det jeg spørger efter. Jeg ved også godt at Carrera ikke er et dykkerur... EDIT: Måske er Seiko'en egentligt det bedste ur her....? Men de er jo svære at sammenligne.... Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - KlausM - 29-08-2009 Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem. Mvh Klaus Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - pbr - 29-08-2009 Jeg brugte muligheden for at vælge 3 og stemte på de to IWC samt Seiko. Jeg er ikke ret vild med designet på Breitling og Tag ................... i mine øjne (og det er rent subjektivt) virker de lidt for "tacky" !! Men jeg er også mest til det enkle og klassiske ! Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - hannover_dk - 29-08-2009 KlausM Skrev:Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem.Ja og så har den jeg flasher jo tilmed været din vh Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Tukjær - 29-08-2009 hannover_dk Skrev:KlausM Skrev:Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem.Ja og så har den jeg flasher jo tilmed været din Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Joepete - 29-08-2009 Peter, inden du farer for hårdt frem mod Aquagraphen, så check lige urkassens "lige/flade" udformning - minder noget om DeepSea´ens udformning - blot minus bling ![]() Havde jeg været opmærksom på, at man kunne stemme tre gange, så havde Aquagraphen og den hvide Breitling fået mine to tilbageværende stemmer Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - hannover_dk - 29-08-2009 ClausT Skrev:Tjo -jeg er måske ved at blive lidt tilvænnet.hannover_dk Skrev:KlausM Skrev:Ingen tvivl: Èn af de to Breitling, måske 1500m SuperOcean. Jeg har stor respekt for IWC men denne AQ er nok det mest kedelige ur de har lavet længe. Så hellere gå efter den lidt ældre 2000m som Hannover flasher her på siten én gang imellem.Ja og så har den jeg flasher jo tilmed været din vh Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - Tukjær - 29-08-2009 Joepete Skrev:Peter, inden du farer for hårdt frem mod Aquagraphen, så check lige urkassens "lige/flade" udformning - minder noget om DeepSea´ens udformning - blot minus bling John, du burde kunne stemme 3 gange nu...... Re: Hvilket ville DU vælge (ur under 17k) - 116520 - 29-08-2009 Er det tilladt at foreslå en helt anden mulighed?, under 17 k ville jeg gå efter en næsten ny Omega Speedmaster Prof. med manuelt værk, plexiglas og så videre. |