|
Urrally 2010 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Urrally 2010 (/showthread.php?tid=71984) Sider:
1
2
|
Urrally 2010 - hannover_dk - 14-06-2009 Der er i Omega forum tanker om et omega show på et GTG eller Urrally 2010. En lille opfordring til de som skal skabe Urrally 2010 ( her sår Urrally 2009 måske lidt svagt med at give depenshen videre, Jeg tror jeg vil være frisk på 2010 og kom så os fra 2009 vi behøver da ikke gemme os vil vi være med til at skabe URrally 2010 Meld nu ind hvis i som var med i 2009 succeen vil være med igen - og hvis andre har lyst - på med vanten - meld jeg Der skal bruges 4 - 8 personer som vil finde sig i en ekstra telefon regning på mange timer - og som elsker ure og HUps - jeg var med sidst så umiddelbart står jeg over her vh Re: Urrally 2010 - Jacob K_phpbb3_import15709 - 14-06-2009 Jeg var også med sidst, og har desværre nok heller ikke den tid der behøves til et sådan arrangement i år 2010. Men vi kan jo skyde version 2010 godt igang, da vi jo har et pænt økonomisk overskud, som vi giver viddere til de personer der arrangere næste gang. Jeg er ved at være færdig med at pakke nu, og drager senere i dag ud på en 14 dages rundtur på Grønland, så det er desværre nok MEGET lidt vintageure til mig de næste 14 dage MVH Jacob Re: Urrally 2010 - RunesS_phpbb3_import15750 - 14-06-2009 Jeg var ligeledes med i udvalget sidst, men da jeg skal igang med urmagerskolen og ikke helt ved hvor meget arbejde der ligger i det, vil jeg ikke skrive mig op til noget. Jeg står dog gerne klar til at hjælpe udvalget med noget praktisk, både før og på selve dagen. Re: Urrally 2010 - Loncar - 14-06-2009 JEG ER MED. Melder mig hermed både til URRALLY2010 komitee og OMEGA SHOW på selvsamme. Re: Urrally 2010 - TioMalo - 14-06-2009 Citat:Der skal bruges 4 - 8 personer som vil finde sig i en ekstra telefon regning på mange timer - og som elsker ure og HUps Det skal vi absolut have, men det bliver nok ikke så vanskeligt. Det, vi har brug for (og det, hvor skoen trykker) er en sponsor / vært i stil med Steffen... (vi sender endnu en tak til gågaden i Herning !) Hvem har gode kontakter til AD´er i DK ? Det koster jo ikke noget at spørge dem og er de store, kan de altid spille regningen videre til en grossist - som sikkert kan forstå PR / GoodKarma-værdien af det at urverdens meningsdannere i DK bespises og beværtes John Re: Urrally 2010 - hannover_dk - 14-06-2009 Ja en sponsor ville være herligt, og her kan jo spcielt de af jer som har - eller har haft - nære kontakter AD'er eller måske importører/urmærker jo en god mulighed for at hjælpe Jeg vil dog nævne et alternativ. Vi skal formentlig prøve om det kan blive København, med Horsens og Herning som de to sidste flotte stor arrangementer. Vi testede div konference centre, og arrangementet kom uden overnatning op på noget med 600-800 kr per person - og med overnatning ca 1400. Det bedømte vi (det gamle udvalg) ville være på eller over smertegrænsen for et stort møde. Et alternativ kan så være hvis nogen har rådighed over et større lokale, f.eks på en skole. Sidste var der en her som havde mulighed på Frederiksberg - hvor vi tidligere holdt et møde (Speedy - Benny) men Benny er vist nu arbejdsmæssigt knyttet til noget andet. Jeg ved dog at han sidst havde den mulighed, men jeg aner ikke hvordan det ligger nu. I alle fald, hvis nogen, som lærer eller pædagog eller bibliotekar eller for den sags skyld bestyrelsesmedlem i en sportsforening, akvarieforening eller anden forening med adgang til et større mødelokale har mulighed for at byde ind, så skal man ikke helt udelukke et low-budget arrangement. Det er sjovere med en sponsor, men uden en sådan, så kunne et gratis eller meget billigt lokale være til hjælp. Vi kan selv sætte borde og alt op, og nok også skaffe forhold for foredragsholder med det nødvendige IT udstyr o.l. Maden klares også ret enkelt, der er mange gode kokke/virksomheder som kan sætte en Italiensk eller lignende buffet op til en tålelig pris og i god kvalitet, hvis bare vi har antallet som er til spisning. Øl, vand, vin kan man som forening ofte bare købe ind og sælge sådanne steder som skoler biblioteker osv, til høkerpris eller med en eller anden overpris til dækning af præmier eller andet. Overnatning kan vi så skaffe tilbud på i nærheden af stedet og annoncere ud, og det er så det. Som skrevet, ikke lige så sjovt som med en top sponsor som MC Mortensen og Steffen, men i mangel af bedre, tror jeg som sagtens nogen kan stable et low budget møde op med alt hvad der behøves både til øjnene og maven. Just my 5 penny vh Re: Urrally 2010 - Geodoc - 14-06-2009 hannover_dk Skrev:Der er i Omega forum tanker om et omega show på et GTG eller Urrally 2010.Det er korrekt, at vi har nørklet med en ROAU (Retrospektiv Omega Andels Udstilling), hvor vi i fællesskab ville udstille alt hvad der kan hekses frem af Omegaer. Den gennemgående ide var at lave en tidslinie. Et projekt, som ingen individuel samler ville kunne lave alene. ... Vi er foreløbigt nået frem til at noget sådant skal laves på et stort arrangement, nemlig UR10. I mellemtiden spillede Peter ud med ideen om et GTG i Horsens. Det bliver så et "klassisk" GTG med alle mærker. Fra debatten er "sakset": En tilkendegivelse kunne selvfølgeligt også være om at flytte GTG planlægningen om på hovedforum, nu hvor Peter har ytret, at han ikke kan undvære Rolex.. ... og de dejlige, gedigne, inspirerende, flotte, velforarbejdede og charmerende Panarai's Med andre ord - det bliver ikke i denne omgang vi laver en ROAU (Retrospektiv Omega Andels Udstilling) - Det kunne måske blive på UR10. Det kommende GTG i Horsens er for alle mærker. Peter mangler nogle tilkendegivelser om hvilken dato der er mulig for de interesserede. Jeg har lovet at holde "kalenderen" opdateret, således at en dato med flest mulige deltagere kan besluttes. ![]() Meld blot frisk ind dersom du er interesseret og med hvilke dage du er forhindret. - Blot et kort indlæg i denne tråd. Om selve emnet i denne tråd: Arrangørerne af UR10 kan regne med min assistance til at holde informationer løbende opdateret på forum. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Urrally 2010 - johnfyn - 15-06-2009 Som tidligere nævnt vil jeg meget gerne være med i UR10 komiteen.... . - jjs - 15-06-2009 .. Re: Urrally 2010 - Geodoc - 15-06-2009 jjs Skrev:Jeg vil gerne være med og mht. dato er det underordnet for mig.Tak Jens - Du er opdateret i kalenderen. Med venlig hilsen - Geodoc |