|
Jaeger-LeCoultre Master Eight days, lidt billeder - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Jaeger-LeCoultre Master Eight days, lidt billeder (/showthread.php?tid=68505) |
Jaeger-LeCoultre Master Eight days, lidt billeder - HG - 02-04-2008 Her et lille forsøg med lidt bedre billeder. Jeg har dog problemer med genskin/reflekser, som kan løses med et lystelt. Men her er lidt forsøg uden. ![]() Værket cal. 877 ![]() Eight days power reserve ![]() Skiven ![]() /Henrik - Tukjær - 02-04-2008 Flotte billeder. Glæder mig til at se hvad du kan med et lystelt! Skulle det nu være noget? - baun - 02-04-2008 Misundelse er en grim ting, som jeg pludselig blev ramt af efter at have konstateret at jeg aldrig har prøvet at købe et sprit nyt lækker ur og bære det for første gang - skulle det ikke være et Omega HV - kunne det bestemt godt være en JLC - nok det mærke som jeg respekterer mest for at lave luksusure med fornyelse, udvikling og traditionen i behold! Så tillykke! De gør det godt! vh Baun - Speedy - 02-04-2008 Super dejligt ur må jeg sige. JLC er absolut et af favoritterne. Men hvordan kan det være at så forholdsvis meget er skjult under værkpladerne, der må da være mere guf for øjnene nedenunder? - urtossen - 02-04-2008 Hold da op...synes pludselig bestillingen af mit nye certina ur idag, blegner en hel del ved siden af denne skønhed. Det er godt nok et rigtig flot ur, som jeg vist kun kan drømme om... tillykke med det Men det blegner ikke - baun - 02-04-2008 urtossen Skrev:Hold da op...synes pludselig bestillingen af mit nye certina ur idag, blegner en hel del ved siden af denne skønhed. Det er godt nok et rigtig flot ur, som jeg vist kun kan drømme om... tillykke med det Det blegner ikke - det skinner - og det er super lækkert. Jeg kan blive præcis lige så glad for en gammel Seamaster med cal 591 til 1300 kr som når jeg køber en sjov Chronostop til at sidde på undersiden af arment til 5 K eller en Chronogtaf til 10 K. Det er ikke (kun) et spørgsmål om pris. Mere om research og en godt købsoplevelse samt at modtage uret pakke det ud, få det på, løfte armen og kigge på det 100 gange uden at se hvad klokken er. Det er fantastisk - også for 100 gang. Det er som at fange en bækørred på 32 cm i en klar å - oplevelsen kan fint være præcis så sublim som at fange en havørred på 5 kg ved kysten. 2 vidt forskellige oplevelser der ikke kan eller skal måles mod hinanden. Og den lille smager, sammen med konen eller kæresten og en flaske Chaplis præcis så godt som den anden til en fest med vennerne. vh baun Re: Skulle det nu være noget? - HG - 02-04-2008 Baun Skrev:Misundelse er en grim ting, /Henrik - GTwatch - 02-04-2008 HG for dævlen - du har gjort det før, og nu gør du det igen... Du skal lade være med at friste mig på den måde! # Stefan Re: Men det blegner ikke - urtossen - 02-04-2008 Baun Skrev:urtossen Skrev:Hold da op...synes pludselig bestillingen af mit nye certina ur idag, blegner en hel del ved siden af denne skønhed. Det er godt nok et rigtig flot ur, som jeg vist kun kan drømme om... tillykke med det Du har fuldstændig ret, det er også sådan jeg har det. Synes bare at når man kommer op i det pris sekment som du er i dér, så findes der så meget lækkert, at man har svært ved at holde på mundvandet, modsat hvad der findes i 3-4 k klassen, men sådan vil det jo altid være. Pris og kvalitet følges oftest ad, omend jeg ville begræde at bruge det ur som du viser dér, som bare er så lækkert, til det som jeg skal bruge Certina´n til, nemlig "hverdags tæsk".*S* Forresten, hvad er den ene "rude" i skiven, den med +ét til på uret, det kan jeg ikke helt gennemskue? Re: Men det blegner ikke - HG - 02-04-2008 Baun Skrev:urtossen Skrev:Hold da op...synes pludselig bestillingen af mit nye certina ur idag, blegner en hel del ved siden af denne skønhed. Det er godt nok et rigtig flot ur, som jeg vist kun kan drømme om... tillykke med det Jeg er helt enig. Efter at have undersøgt div. ure, sat nogle krav (hvad skal det bruges til ol.) vejet for og imod - talt sparepengene igen og igen, bestille det - pakke det ud og bære det for første gang og: Citat Baunløfte armen og kigge på det 100 gange uden at se hvad klokken er. Det er fantastisk - også for 100 gang. Citat slut Sjovt som man kigger ud at se hvad klokken er Så "Urtossen" , du har det sikkert på samme måde når du får dit nye ur! /Henrik |