Urdebatten / Urforum
Så kom dagen..... første ur! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Så kom dagen..... første ur! (/showthread.php?tid=68123)

Sider: 1 2 3

Så kom dagen..... første ur! - Mortenkoch - 15-02-2008

Hej allesammen...

jeg bliver nød til at dele den med jer. I dag var dagen hvor jeg købte mit første "rigtige" ur. Jeg var forbi Peter Halse i Horsens, hvor jeg hentede mit nye Breitling Chronomat Evolution. Jeg er helt oppe at køre over uret - det er virkelig lækkert. Det var også en positiv oplevelse at handle med Peter!

Billeder af uret!

İmage
İmage
İmage

Mvh
Morten (der sidder med det største smil på læben man kan forestille sig)

- Elbæk - 15-02-2008

Tillykke Icon_e_biggrin

Det ser ud til at være et rigtig lækkert ur.

Peter er rigtig flink - han er en af de absolutte fordele ved at bo i Horsens Icon_e_biggrin

Mvh.

Jakob

- hannover_dk - 15-02-2008

Det er da også et godt ur - flotte sifre i subdials, og en lækker rem tilmed - Når du så også har haft en god købsoplevelse - hvad alle får hos Peter - så er det da ikke så underligt du smiler og måske lige napper en lille skål med den nye lille under aftenen

vh Icon_cool

- Mortenkoch - 15-02-2008

Ja... det har alt i alt været en rigtig god oplevelse - og ventetiden værd. Jeg kontaktede Peter første gang for 4 måneder siden, og har brugt tiden siden da på at undersøge markedet og virkelig finde ud af med mig selv, hvad der var jeg var ude efter.

Kombinationen af hvid skive og brun læderrem var lige nøjagtig det jeg søgte.... og Peter var naturligvis leveringsdygtig!

Jeg glæder mig allerede til næste "købsoplevelse" (omend det muligvis ligger et stykke ude i fremtiden).

Mvh
Morten Icon_e_biggrin

- Tukjær - 15-02-2008

Hej Morten.

Tillykke med uret, det ser super flot ud. Øv, hvor er jeg misundelig lige nu..... Icon_e_smile

Jeg har selv handlet med Peter, det var også en god oplevelse.

Hvad måtte du af med for uret? Jeg venter selv på et Breitling, som dog er brugt.

Var det ikke noget for dig at deltage i Ur Træffet hos mig lørdag d. 15. marts?

Med venlig hilsen

Claus Tukjær

- hannover_dk - 15-02-2008

Elbæk Skrev:Tillykke Icon_e_biggrin

Peter er rigtig flink - han er en af de absolutte fordele ved at bo i Horsens Icon_e_biggrin

Mvh.

Jakob
EN af de absolutte fordele?? Nævn lige et par andre (sorry) Icon_redface

- Tukjær - 15-02-2008

Der afholdes da mange koncerter i Horsens!

- RunesS_phpbb3_import15750 - 15-02-2008

Claus Tukjær Skrev:Der afholdes da mange koncerter i Horsens!

For mig afholdes de fede koncerter i KBH... Siger jeg efter en yderst dejlig tur til to dages koncerter i Voxhall i Århus Icon_rolleyes

- Mortenkoch - 15-02-2008

Claus Tukjær Skrev:Hej Morten.

Tillykke med uret, det ser super flot ud. Øv, hvor er jeg misundelig lige nu..... Icon_e_smile

Jeg har selv handlet med Peter, det var også en god oplevelse.

Hvad måtte du af med for uret? Jeg venter selv på et Breitling, som dog er brugt.

Var det ikke noget for dig at deltage i Ur Træffet hos mig lørdag d. 15. marts?

Med venlig hilsen

Claus Tukjær

Hej Claus,

jeg kunne faktisk godt tænke mig at komme med til træf den 15 marts. Jeg er rimelig sikker på at jeg kan den dag, men jeg sender dig lige en mail i weekenden.

Mvh
Morten

- Elbæk - 15-02-2008

hannover_dk Skrev:
Elbæk Skrev:Tillykke Icon_e_biggrin

Mvh.

Jakob
EN af de absolutte fordele?? Nævn lige et par andre (sorry) Icon_redface

For mig er middelalderfestivallen også et stortplus Icon_e_smile