Urdebatten / Urforum
Linde Werdelin - låneordning - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Linde Werdelin - låneordning (/showthread.php?tid=67621)

Linde Werdelin - låneordning - blue - 16-11-2007

Er der nogen herinde, der har benyttet sig af Linde Werdelins låneordning?

Terms and conditions (Test set)

Try it

Som jeg ser det, risikerer man ikke at skulle betale mere end £1.500, hvis man ikke leverer det tilbage, men jeg har garanteret overset noget. Hvordan standen er på uret, er jo ikke til at vide, men til £1.500 kunne jeg da godt finde på at "købe" uret.

- hannover_dk - 16-11-2007

Jeg synes også det er mystisk, hvis det koster mere end de 1500 £ - men jeg har slet ikke været inde i hvad det rent faktisk koster. Som jeg læser det, så er det 1500 de tager hvis man ikke betaler inden 5 dage, og jeg kan ikke se nogen yderligere betaling ud fra det der står på den side, men omvendt, i fald det koster mere end de 1500 £ så har de vel fortsat et krav på en, omend noget besværligt. Det er i alle fald lidt mystisk som det er formulret hvis det koster mere end 1500 som der står:
before shipment of the Product to Borrower, to take a guarantee for the amount of £1,500 for the Test Set in order to obtain a pre-authorisation on the Borrower’s credit card from the relevant bank based on the Borrower’s credit card details as filled in the form above. Such pre-authorisation shall constitute a guarantee for payment if the Product is not returned as provided in clauses 1. Linde Werdelin undertakes not to debit Borrower’s credit card in case Borrower returns the Product in conformity with clause 1.

Promise to Pay: If Borrower does not return the Product within 5 working days as of the day of receipt to Linde Werdelin, the Borrower’s credit card will be debited the amount of £1,500. The amount shall be automatically debited from the Borrower’s credit card in accordance to the credit card details provided by the borrower.

Men der står jo ikke hvad der så sker med rest beløbets opkrævning, og det er helt utypisk i betragtning af at det er typisk UK juridik

- blue - 16-11-2007

hannover_dk Skrev:Som jeg læser det, så er det 1500 de tager hvis man ikke betaler inden 5 dage, og jeg kan ikke se nogen yderligere betaling ud fra det der står på den side, men omvendt, i fald det koster mere end de 1500 £ så har de vel fortsat et krav på en, omend noget besværligt.
Jeg tror ikke, det er meningen, at man skal betale for test-uret, som jo er brugt og kan have været gennem mange brugere. Hvis man er interesseret i at købe et Linde Werdelin-ur, returnerer man test-uret og får et nyt tilsendt.

De £1.500 tager de, hvis man ikke returnerer uret inden 5 dage. Spørgsmålet er bare om de tager mere end det beløb...

"The pieces in this set have been set aside to travel from place to place and as such may not be of pristine condition but are functionally perfect. Should you then decide to purchase we will send you new pieces from our stock."

- hannover_dk - 16-11-2007

blue Skrev:
hannover_dk Skrev:Som jeg læser det, så er det 1500 de tager hvis man ikke betaler inden 5 dage, og jeg kan ikke se nogen yderligere betaling ud fra det der står på den side, men omvendt, i fald det koster mere end de 1500 £ så har de vel fortsat et krav på en, omend noget besværligt.
Jeg tror ikke, det er meningen, at man skal betale for test-uret, som jo er brugt og kan have været gennem mange brugere. Hvis man er interesseret i at købe et Linde Werdelin-ur, returnerer man test-uret og får et nyt tilsendt.

De £1.500 tager de, hvis man ikke returnerer uret inden 5 dage. Spørgsmålet er bare om de tager mere end det beløb...

"The pieces in this set have been set aside to travel from place to place and as such may not be of pristine condition but are functionally perfect. Should you then decide to purchase we will send you new pieces from our stock."
Nåh ja - det er vel egentligt smart nok - så er det nok kun de 1500 £ men om det er billigt kan jeg ikke overskue - du har jo læst det meget mere nøje.
Hvis det er 1500 £ for at få testuret, som har rejst rundt til flere menesker og måske ikke indeholder hele pakken og garnatien og hvad ved jeg, så er det vel ikke billigt i forhold til de 2.200, men det er da en spændende ny måde, at give folk mulighed for at have tingene i hånden, og få pengene igen hvis de ikke er tilfredse,men:

Hvis det er two timer til noget med 10.000 £ så er det jo en fremragende forretning - det har du så sikkert også overskuet sammenhængen i - og det er det jo næppe

vh