|
Brug for hjælp....!!! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Brug for hjælp....!!! (/showthread.php?tid=57431) Sider:
1
2
|
Brug for hjælp....!!! - KimT - 18-03-2012 Hej alle Gør mig den tjeneste at svare på denne afstemning I Køb/Salg kan jeg ikke blive enig med mig selv, om hvad der er bedst Som det er nu, rykkes annoncerne fra "Køb/Salg" til "Solgte ure" når sælger mærker annoncen med solgt. Årsagen til dette, er for at andre kan bruge det som referencer på sælger. Men efter nogle henvendelser, er jeg blevet gjort opmærksom på at der også er ulemper. Men hvad synes du ? Vær sød at stemme, så jeg kan få en idé om stemningen. Som jeg ser det, er der tre muligheder, som nu er en del af afstemningen. Mht. referencer, så er der jo stadig det underforum, der er beregnet til det. Husker folk at bruge dette, burde det vel være nok? Derudover skal det ikke være en hemmelighed at jeg foretrækker mulighed 2 eller 3, da dette er det mest praktiske for mig Re: Brug for hjælp....!!! - KlausM - 18-03-2012 Hej Kim. Personligt kan jeg godt lide at se hvad ure er handlet til tidligere (eller give en indikation). Det kan bidrage til at sætte en fair pris/give et fair bud når der handles. Referencer kan man finde andet stedse. Jeg stemmer dog 2 da det er mest praktisk. Mvh Klaus Brug for hjælp....!!! - Sociologen - 18-03-2012 (t.o. der er ingen afstemningsmuligheder på Tapatalk) Re: Brug for hjælp....!!! - KimT - 18-03-2012 Sociologen Skrev:(t.o. der er ingen afstemningsmuligheder på Tapatalk)Er klar over dette "issue" men har endnu ikke fundet en løsning Re: Brug for hjælp....!!! - David.H - 18-03-2012 Jeg kan godt lige den nuværende løsning med et seperat forum for solgte emner. Det generer ikke i køb og salgs forummet og jeg er helt enig i at det giver både sælger og køber et godt indtryk af hvad der handles og hvor meget det handles for. Re: Brug for hjælp....!!! - chazha - 18-03-2012 la det vaere som det er saa kan baade saelgere og koebere se hvad markedsvaerdien er. Re: Brug for hjælp....!!! - KimT - 19-03-2012 Indtil videre viser afstemningen et flertal ifht. at gamle annoncer skal slettes. Hvilken også umiddelbart er den løsning jeg selv hælder mest til, af praktiske årsager. Men afstemningen får lov at stå en uges tid og så må jeg tage den derfra. Re: Brug for hjælp....!!! - KimT - 21-03-2012 Flertallet viser endnu at annoncer med solgte ure skal slettes, hvilket helt klart også er den mest optimale løsning for mig (i hvert fald det nemmeste Ser det stadig således ud når vi når weekenden, er det sådan det bliver. Re: Brug for hjælp....!!! - jkjaers - 21-03-2012 Stemmer også for sletning.... jeg bliver kun ked af at se hvad jeg kunne have købt mit Rolex for,for 3 år siden Derudover vil en søgning på et bestemt ur både her og i google give en masse formentlig ubrugelige hits Re: Brug for hjælp....!!! - baun - 22-03-2012 KimT Skrev:Flertallet viser endnu at annoncer med solgte ure skal slettes, hvilket helt klart også er den mest optimale løsning for mig (i hvert fald det nemmeste Hmmm..... Personligt ser jeg også gerne at de slettes, men du skal vel lægge de 2 muligheder sammen for at se hvor mange der ønsker at anoncerne forbliver på forum i den ene eller anden form. vh Baun |