Urdebatten / Urforum
Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71)
+--- Tråd: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. (/showthread.php?tid=61473)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Claus Tukjær - 25-07-2014

Desværre har de ikke lavet et spænde der passer perfekt til Isofrane remmen. Glæder mig til de laver et 24 mm bronzespænde.

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Amehlbye - 25-07-2014

JJG Skrev:Man får jo helt lyst til at beholde uret i stedet for at sælge det.......

Da uret kom, fik jeg ikke den der følelse. Jeg satte det til salg med det samme. Dagen efter, idag, havde jeg det med på job og min kollega fik prøvet det - samme gjorde jeg, og med et var det mega fedt.

Spænderne er store og brutale, hvilket er fedt ! Remmene er tykke og stive. Passer perfekt til urets dna.

Fortryder at jeg solgte det, men kan i det mindste se det hver dag på min kollega

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Finn - 30-07-2014

Så dukkede mit ENDELIGT også op Icon_e_smile Sgu ganske tilfreds Icon_e_smile Med i pakken var også et Helberg 22 mm spænde. Var det ikke meningen at der skulle komme 2 stk Maddog spænder med? Nå men havde købt et i forvejen, så nu har jeg 2 stk 22 mm. Synes Maddog spændet er über cool, så hvis der er nogen som vil bytte det med et Helberg 22 mm så er jeg frisk Icon_e_smile
Nu skal der leges og afventer et par Zulu remme til banditten Icon_e_smile
İmageİmageİmageİmageİmageİmage

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Black Seal - 30-07-2014

Finn Skrev:Så dukkede mit ENDELIGT også op Icon_e_smile Sgu ganske tilfreds Icon_e_smile Med i pakken var også et Helberg 22 mm spænde. Var det ikke meningen at der skulle komme 2 stk Maddog spænder med? Nå men havde købt et i forvejen, så nu har jeg 2 stk 22 mm. Synes Maddog spændet er über cool, så hvis der er nogen som vil bytte det med et Helberg 22 mm så er jeg frisk Icon_e_smile
Nu skal der leges og afventer et par Zulu remme til banditten Icon_e_smile
İmageİmageİmageİmageİmageİmage

Ser fedt ud. Har forsøgt at montere en Zulu rem på mit og det er ikke lykkedes, så held og lykke med det.

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - MikkelBA - 30-07-2014

Finn Skrev:Så dukkede mit ENDELIGT også op Icon_e_smile Sgu ganske tilfreds Icon_e_smile Med i pakken var også et Helberg 22 mm spænde. Var det ikke meningen at der skulle komme 2 stk Maddog spænder med? Nå men havde købt et i forvejen, så nu har jeg 2 stk 22 mm. Synes Maddog spændet er über cool, så hvis der er nogen som vil bytte det med et Helberg 22 mm så er jeg frisk Icon_e_smile

Jeg vil sgu gerne bytte med dig! Icon_razz

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Henrik A - 30-07-2014

Så kom den endelig, og endda i en meget smuk kombi! stort tillykke Icon_hello

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Claus Tukjær - 30-07-2014

Jeg glæder mig til de laver et Helberg spænde i 24 mm. Det kan kun gå for langtsomt.

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Finn - 03-08-2014

İmageİmage
Går da helt ok med noget Zulu.... Lidt stort men wtf Icon_e_smile

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Henrik A - 03-08-2014

Jeg er normalt ikke til nato/zulu-remme, men damm, det ser hot ud Finn, specielt den lyse passer da helt fantastisk til uret Icon_hello

Re: Helberg CH 6 er ved at ankomme hos folk. - Borgbjerg - 03-08-2014

Henrik A Skrev:Jeg er normalt ikke til nato/zulu-remme, men damm, det ser hot ud Finn, specielt den lyse passer da helt fantastisk til uret Icon_hello

Enig, det ser rigtig godt ud Icon_cool