|
Helson Shark Diver (messing) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Helson Shark Diver (messing) (/showthread.php?tid=61629) |
Re: Helson Shark Diver (messing) - gmt-geek - 31-07-2014 Så fik jeg også mit - vildt hvad man får for pengene her!! vh. jon ![]()
Re: Helson Shark Diver (messing) - Sociologen - 31-07-2014 Jeg kunne godt finde finde på at købe dette Helsonur, hvis jeg kunne se situationer, hvor jeg ville foretrække dette ur fremfor et af de ure, jeg allerede ejer... Re: Helson Shark Diver (messing) - Black Seal - 31-07-2014 gmt-geek Skrev:Så fik jeg også mit - vildt hvad man får for pengene her!! Ja det har vi altid sagt med Helson Re: Helson Shark Diver (messing) - Henrik A - 31-07-2014 Fede billeder Jon, og hold nu k... hvor er det et fedt ur til pengene!! Re: Helson Shark Diver (messing) - gmt-geek - 31-07-2014 Sociologen Skrev:Jeg kunne godt finde finde på at købe dette Helsonur, hvis jeg kunne se situationer, hvor jeg ville foretrække dette ur fremfor et af de ure, jeg allerede ejer... det er da ellers markant anderledes end nogen af dem du har vist billeder af herinde så det burde være muligt at kunne give sådan et noget armtid - hvis man altså synes om looket... vh. jon Re: Helson Shark Diver (messing) - Sociologen - 31-07-2014 Korrekt meget anderledes, men jeg kan dog ikke se, hvornår jeg ville bruge det. Har mit PO, når det skal være 'ok pænt', og mit G-shock til det 'grove' (Panerai og Rolex til job). Har tidligere haft Steelfish og 'monster', som, jeg tænker, kan bruges som dette Helson, men begge blev solgt, da de ingen armtid fik. Re: Helson Shark Diver (messing) - Henrik A - 31-07-2014 Sociologen Skrev:Korrekt meget anderledes, men jeg kan dog ikke se, hvornår jeg ville bruge det. Har mit PO, når det skal være 'ok pænt', og mit G-shock til det 'grove' (Panerai og Rolex til job). Har tidligere haft Steelfish og 'monster', som, jeg tænker, kan bruges som dette Helson, men begge blev solgt, da de ingen armtid fik. Hvis ikke du kan bruge uret, så skal du jo ikke købe det Dog er det ur så meget anderledes end det du har, at du "måske" netop derfor kunne bruge det, for at kunne skifte til noget helt anderledes. Re: Helson Shark Diver (messing) - gmt-geek - 31-07-2014 Henrik A Skrev:Sociologen Skrev:Korrekt meget anderledes, men jeg kan dog ikke se, hvornår jeg ville bruge det. Har mit PO, når det skal være 'ok pænt', og mit G-shock til det 'grove' (Panerai og Rolex til job). Har tidligere haft Steelfish og 'monster', som, jeg tænker, kan bruges som dette Helson, men begge blev solgt, da de ingen armtid fik. +1 henrik - dette var præcis min pointe! jeg synes netop det kunne være fedt at prøve noget der hverken er stål eller guld - som alle mine andre ure! og skulle det helt galt med 'venskabet' til uret så har det med al respekt sq ikke kostet alverden... vh. jon Helson Shark Diver (messing) - Sub-erman - 31-07-2014 -og et ur som helt sikkert får de få urtosser vi er til at give sig til kende, når man bærer uret, og det bliver spottet!!! ( Ikke derfor jeg køber) Re: Helson Shark Diver (messing) - Henrik A - 31-07-2014 CT-Watches.dk Skrev: Har de 2 ure samme højde Claus, på billedet ser Bronze modellen højere ud, men på Helsons Hjemmeside står de beskrevet med samme højde (18mm). |