Urdebatten / Urforum
Ure jeg gerne vil se til Ur rally - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Ure jeg gerne vil se til Ur rally (/showthread.php?tid=71221)

Sider: 1 2 3 4 5 6

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - Peter - 06-03-2009

Hej Geodoc

Jeg havde da tænkt mig at tage et ur med brillianter på for din skyld, for det er jo en af de ting du mangler i din samling. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - Jacob K_phpbb3_import15709 - 06-03-2009

Jeg tror da at de FLESTE tager de ure med de kan samle sammen, jeg tager da selv en stor håndfuld Rolex med (nye og gamle) og dem vil jeg da hellere end gerne vise frem og fortælle om, og Mads har jo også sagt han tager noget gammel "skrammel" med, godt nok noget skrammel jeg er pænt misundelig på.

Jeg ved jo, at hvis Peter skal tage bare hans Rolex med, ja så har vi ikke nok fingere hvis både Peter og jeg bruger begge hænder, men der skal nok komme rigtig mange ure.

MVH

Jacob

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - dreamwatch.dk - 06-03-2009

Lyder godt, er super spændt på at se jeres flotte ure Icon_smil

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - KlausM - 06-03-2009

Hvad med Panerai og især Submersibles. Det kunne være super hvis der kom et par af disse.
Mvh
Klaus

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - DonWerner - 06-03-2009

Tror der kommer flere Panerai ure med. Jeg bidrager i hvert fald med en PAM24 Submersible, samt en del forskellige remme og spænder. Håber også andre Paneristier vil ta' deres grej med.

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - KlausM - 06-03-2009

Kanon. Jeg vil meget gerne se en PAM24!
Mvh
Klaus

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - hannover_dk - 06-03-2009

Min interesse er jo lidt speciel, så jeg tager bare et vist udvalg af gamle kronografer, vel mest kolonner, men lidt blandet, og så - fordi Baun lige vil se lidt vintage Eterna, et udvalg af dem. Ikke noget der ophidser så mange andre end mig (og så de store fjolser der byder mig over på auktionerne for de ting Icon_e_wink ) - men jeg lægger da en god del frem i alle fald
vh

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - Peter - 11-03-2009

Hej

Jeg tager lidt vintage Rolex med, og måske et Panerai eller to, de nyere modeller er der vel nok andre der tager med, og til John tag endelig noget vintage Eterna med da det også er spændende at se på.

MVH Peter

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - dreamwatch.dk - 11-03-2009

Jeg vil super gerne se nogle gamle Rolex, har kun set dem på nettet Icon_smil

Re: Ure jeg gerne vil se til Ur rally - Lars U - 12-03-2009

Jeg kunne godt tænke mig at se en masse remme - og meget gerne hjemmelavede! Er der blandt deltagere seriøse 'remsnedkere' kunne det være interessant også at se det værktøj der bruges til fremstillingen. Skulle der være en enkelt eller to til salg afskrækker det heller ikke.

MVH Lars U