Urdebatten / Urforum
Oris Force Recon LE - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Oris Force Recon LE (/showthread.php?tid=82475)

Sider: 1 2 3

RE: Oris Force Recon LE - Miwes - 11-06-2018

Mange tak Icon_Up

Uret er virkelig meget behageligt på den natorem og titanium, så er der en let løsning trods størrelsen.

RE: Oris Force Recon LE - pbr - 11-06-2018

Flot ur, men nok til den store side for mig Icon_smil Tillykke med det !

Men den deployant clasp som sidder på remmen ser ret interessant ud - har aldrig set det setup på en NATO rem før. Gad vide om man kan få fat på noget lignende uden Oris logo på ?

RE: Oris Force Recon LE - Miwes - 11-06-2018

(11-06-2018, 09:38 PM)pbr Skrev: Flot ur, men nok til den store side for mig  Icon_smil  Tillykke med det !

Men den deployant clasp som sidder på remmen ser ret interessant ud - har aldrig set det setup på en NATO rem før. Gad vide om man kan få fat på noget lignende uden Oris logo på ?

Tak Peter

Jeg ser dette første gang og synes jo også selv det er lykkedes meget godt med denne løsning, som let kunne blive noget kikset, hvis ikke det var lavet så fint, men om det kan købes alene eller fra andre ved jeg ikke.

RE: Oris Force Recon LE - Miwes - 12-06-2018

Her kommer lidt flere billeder af denne lækre Oris.

Ikke helt let at fange i rette lys, men det kan vist godt nydes alligevel.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

RE: Oris Force Recon LE - Larsb - 13-06-2018

Tillykke Michael. Det er et superflot ur, og jeg elsker din entusiasme, når du præsentere det. Det er imponerende, som lumen på de små GMT tal er klar og til at læse. Er det også sådan, når det er helt mørkt?

RE: Oris Force Recon LE - Miwes - 13-06-2018

(13-06-2018, 07:46 AM)Larsb Skrev: Tillykke Michael. Det er et superflot ur, og jeg elsker din entusiasme, når du præsentere det. Det er imponerende, som lumen på de små GMT tal er klar og til at læse. Er det også sådan, når det er helt mørkt?

Det er helt fantastisk Lars  Icon_Up

Jeg er bekendt med mange ure med super god lumen, men hvis der var en pris for "lækkert Lumen" så tager denne klokke helt sikkert den pris.

Alt står knivskarpt og det er hele natten igennem, som giver let læselig skive og selv uden mine briller, kan jeg se tiden når jeg lige vipper klokken op...hvis jeg vågner!

Det er så fedt med GMT tal der er så let læselige og stadig ikke dominerende på nogen måde og i det hele taget er dette ur en behagelig oplevelse.

Noget jeg dog ikke helt er klar på endnu, er den lidt spøjse konstruktion med sekundviseren, som lever sit eget miniMalistiske liv lige under skivens overflade...den design ide kunne jeg tænke mig forklaret lidt mere detaljeret.

Her er forøvrigt en mægtig god test af uret.

http://jdvos.com/2015/12/oris-force-recon-gmt/

RE: Oris Force Recon LE - Stensbjerg - 13-06-2018

Kan sgu heller ikke helt kloges af sekund "viseren"
Syntes det er meget fedt og innovativt at den køre under skiven.
(Med GMT sker der nok på forsiden)

Men viser den ikke kun hvert 10 sekund,
Og i givet fald hvorfor så det?

Måske der er lidt mere show 
End tool i den løsning  Icon_blink Icon_cool

RE: Oris Force Recon LE - Miwes - 13-06-2018

(13-06-2018, 05:40 PM)Stensbjerg Skrev: Kan sgu heller ikke helt kloges af sekund "viseren"
Syntes det er meget fedt og innovativt at den køre under skiven.
(Med GMT sker der nok på forsiden)

Men viser den ikke kun hvert 10 sekund,
Og i givet fald hvorfor så det?

Måske der er lidt mere show 
End tool i den løsning  Icon_blink Icon_cool

Som sagt kan jeg ikke helt greje den konstruktion og ville egentlig hellere en normal sekundviser, men jeg er helt klart interesseret i mere viden, omkring dette design.

RE: Oris Force Recon LE - MTF - 18-06-2018

Lidt forsinket tillykke med uret Icon_smil

Jeg overvejer selv et Oris for tiden. Et af de mere almindelige, nu hvor de er kommet i 39,5 mm Icon_smil

Oris Force Recon LE - HG - 18-06-2018

Stort tillykke med dit nye Oris.
Hvor er det fedt..... at høre din begejstring
Syntes at uret er flot, men til den store side for mig.
Og så elsker jeg jo tilbehør og hvilken fed kasse den kommer i så cool.

Sent from my iPad using Tapatalk