|
Dit ''ur-år'' indtil videre - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Dit ''ur-år'' indtil videre (/showthread.php?tid=81257) |
RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - gmt-geek - 31-05-2016 (31-05-2016, 10:09 AM)jacobzimmer Skrev: @gmt-geek - Du har dælme travlt, hvis du skal give alle dine ure lige meget armtid. Jeg finder det besværligt med de 5 ure jeg har D2 er nu ikke så speciel endda... - jeg kunne have gået all in med konceptet men jeg tog det kun 95% af vejen - dette kan dog ændres hvis jeg vil da det de sidste 5% ikke drejer som om skiven, men istedet om viserne! D3 som lander næste år bliver virkelig speciel i flere henseender, men den tid den glæde.... vh. Jon RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - Heinrich - 31-05-2016 Har lige bestilt er G-Shock GRAVITYMASTER venter på det kommer hjem så nyt arbejdsure RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - jacobzimmer - 31-05-2016 Spændende! Folk er da blevet lidt lune på de G-Shocks! RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - Stensbjerg - 31-05-2016 Et ur på bunden af marianer graven er nemmere at fiske op end at få et Ur ud af Jons samling Jons samling og tilgang er bare for vild Jacob: jeg har ikke min Seamaster til salg på DBA "kun" på vintage og ursiden, Jeg har ikke rigtigt sat noget seriøst i gang da jeg stadigvæk smiler når jeg tager Seamasteren på jeg har kigget lidt på Rolex og Seiko. RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - stenstrupigen - 31-05-2016 (31-05-2016, 10:09 AM)jacobzimmer Skrev: @stenstrupigen - Seikoen var nok hvad jeg ville vælge Auguste Reymond er også utrolig inden for kompliceret værker: ![]() ![]() ![]()
RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - mojohe67 - 31-05-2016 Ind : Glashütte org sport evolution panoramadatum, chopard LUC Pro ONE, Rolex Sub 16610, Omega De Ville guld ur og Heuer chronograph i guld Ud : Rolex Master GMT II, JLC reverso classique i hvid guld Bliver ikke det sidste der sker i år RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - DanielBFL - 31-05-2016 Købte en Yachtmaster 16622 (Årgang 2002) i Februar. Regner med at skal have mig nogle lækkerier når jeg fylder 18 her til November. Men regner med at vente indtil da (skulle helst ikke smides ud inden RE: Dit ''ur-år'' indtil videre - gmt-geek - 01-06-2016 (31-05-2016, 04:28 PM)Stensbjerg Skrev: Et ur på bunden af marianer graven er nemmere at fiske op end at få et Ha ha thats a good one! Stensbjerg Skrev: Jons samling og tilgang er bare for vild Og mange tak Jacob - du har jo også set en del af den efterhånden! Vh. Jon Dit ''ur-år'' indtil videre - jacobzimmer - 01-06-2016 Så tog det hele sku lige en skæv drejning! I går kom 16610LV ud og to nye kom ind: ![]() ![]() Tudor er den jeg havde for 7 måneder siden :D Sent from my iPhone using Tapatalk Dit ''ur-år'' indtil videre - KimT - 01-06-2016 Sådan..... Det er godt at se nogle unge der samler "flipper-titlen" op når vi gamle går i stå Panerai'en siger mig ikke så meget for tiden, men det er en cool Tudor |