Urdebatten / Urforum
Breitling eller Seiko >>>> - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Breitling eller Seiko >>>> (/showthread.php?tid=76521)

Sider: 1 2 3

Re: Breitling eller Seiko >>>> - Peter - 29-10-2011

Hej Jesper

Jeg har stemt på Breitling.

MVH Peter

Re: Breitling eller Seiko >>>> - Tukjær - 02-11-2011

Et side by side billede.....

İmage

...og et med en Steelfish, som er størrelsen lige midt imellem, og ret tæt på MM300 i pris.

İmage

watchfreak2003 Skrev:
Tukjær Skrev:Et side by side billede.....
...og et med en Steelfish, som er størrelsen lige midt imellem, og ret tæt på MM300 i pris.

Cool. Tak.

Har du flere billeder af dem sammen, skal du ikke høre et ondt ord fra mig hvis de bliver postet Icon_e_biggrin
Næ, men jeg kan lave lidt flere i morgen aften ......

Re: Breitling eller Seiko >>>> - hannover_dk - 02-11-2011

Jeg stemte MM - Breitling er som godt nok, men MM ville gi mig en lækker dykker i et mærke jeg ikke ejer overhovedet - og jeg synes den ser bedre ud
vh

Re: Breitling eller Seiko >>>> - AndersC - 02-11-2011

Har stemt Seiko, til trods for denne Breitling er en af de bedre IMO.

MM300 vs. Seawolf

İmage
İmage
İmage

DeepSea vs. Seawolf

İmage

MM300 vs. Seawolf

İmage

Re: Breitling eller Seiko >>>> - Nizze - 02-11-2011

Jeg er stadig ikke i tvivl. Ville vælge Breitling Icon_mrgreen

Re: Breitling eller Seiko >>>> - Joepete - 02-11-2011

Jeg har en Steelfish på PRO II lænke. I starten var jeg helt vild med PRO I lænken, fordi den var utrolig behagelig at have på armen. Det er en meget "fleksibel" lænke, og det havde jeg det godt med ... lige til jeg prøvede PRO II lænken Icon_e_wink Icon_razz PRO II lænken er fantastisk behagelig, kraftig og velbygget, og så bærer den en Steelfish super godt. Til pengene, synes jeg faktisk, at en Steelfish på PRO II lænke er et ret godt køb Icon_cool Meeeen, jeg må også sige, at jeg ofte synes, at Seiko ikke får nok credit for deres 8L35 inhouse værk. Havde det været Omega, Breitling eller en anden schweizisk producent, som kunne levere sådan en værk for de penge, som Seiko kan, så er jeg sikker på, at alle ville være faldet i svimer for lang tid siden Icon_e_wink Give credit where credit is due Icon_e_biggrin Nå, det var måske lidt off-topic, men alligevel om både Seiko og Breitling Icon_e_smile

İmage

Re: Breitling eller Seiko >>>> - AndersC - 02-11-2011

I min optik er det et klart minus, at lynetten på Breitling'en er svær at aflæse! Det er dog et tool ur og synes ikke en god lænke kan opveje det.

Re: Breitling eller Seiko >>>> - Joepete - 02-11-2011

De kraftige visere på Seiko MM gør den i øvrigt super let at aflæse tiden på Icon_cool Og så er Seiko MM lynetten i en særklasse for sig i denne prisklasse - både hvad angår finish, feel og lyd Icon_e_wink Icon_cool Breitling urene tør dog være helt sig selv, og det kan jeg også rigtig godt lide - selv om de går lidt på kompromis med "tool-tingen" Icon_razz