|
Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? (/showthread.php?tid=75975) Sider:
1
2
|
Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - baun - 02-07-2011 Navitimeren er et ualmindelig karismatisk ur. Det ligner ikke noget andet - og det brænder sig ind på nethinden. Jeg er selvfølgelig mest til at eje en Vintage udgave, som repræsenterer den fantastiske historie dette ur også har. Her er lidt billeder af mit Navitimer: ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg bruger uret somme tider i week-ends til afslappet tøj. vh Baun Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - HG - 02-07-2011 Martin P O Skrev:Tak Henrik - der er hermed gjort.Selv tak Martin Jeg har set flere af de gamle Navitimer, de har en meget speciel charme og er vildt lækre Lad os høre om du får handlet Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - Mikael L._phpbb3_import15700 - 02-07-2011 Er absolut ikke Breitling fan, men de gamle Navitimere holder sgu big time og går vel helt op til 40k i god stand? ... Mikael Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - hannover_dk - 03-07-2011 Ser godt nok ud men mon ikke dú kan få kurt til at se det - det virker helt OK Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - hannover_dk - 03-07-2011 Mikael Lange Skrev:Er absolut ikke Breitling fan, men de gamle Navitimere holder sgu big time og går vel helt op til 40k i god stand?De kan som gå langt højere for sjældne versionr eller 18 K o.l. (men der er sjovt nok ikke gået Rolex hys i dem trods alt) De kan også fåes for noget der ligner i overkanten af de 15.000 i pæn stand, hvis ikke man hysser om at der skal stå AOPA inde i logo og den slags, men stadigt fuldt originale og med den smukke venus 178 vh Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - Martin P O - 05-07-2011 Jeg har i dag hentet et Navitimer 806 AOPA fra 1967 efter nogle rigtig gode rådgivende timer hos Kurt Brøndum. Tak til Hannover for de gode råd og tak til Henrik for at sende mig i Kurt´s retning. Jeg kan (ligesom alle de andre) varmt anbefale at handle med Kurt Brøndum. Det var en fornøjelse. Vil følge med i hvad der kommer til salg i fremtiden - man kunne jo selv fristes til at starte en samling Her er et billede af uret, som jeg er så glad for. Mange hilsner Martin Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - hannover_dk - 05-07-2011 Flot flot - min er skam også fra Kurt Stort tillykke vh Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - Joepete - 05-07-2011 Jeg må altså også bøje mig i støvet for det ur. Hvor er det flot, med fed historie og stadig smukt at bære den dag idag Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - olof - 06-07-2011 Martin P O Skrev:Jeg har i dag hentet et Navitimer 806 AOPA fra 1967 efter nogle rigtig gode rådgivende timer hos Kurt Brøndum. Et godt valg. Jet er personligt ikke glad for Breitling, men Du spurgte om den holder værdien, og det gør den bestemt. En 7750 er så almindeligt, at jeg bare ikke gider se ure med den mere og dens standard-layout, som følger med. Jeg tror at en Breitling med 7750 fra 1995 er ingenting samlignet med det Du har fået Dig nu. Til lykke! Re: Breitling Navitimer 1995 - værdi uden certifikat? - HG - 06-07-2011 Martin P O Skrev:Jeg har i dag hentet et Navitimer 806 AOPA fra 1967 efter nogle rigtig gode rådgivende timer hos Kurt Brøndum.STORT tillykke, det ser godt ud. |