Urdebatten / Urforum
Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? (/showthread.php?tid=75883)

Sider: 1 2 3

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - hr.holm - 12-06-2011

Ja men intet ur på min arm i disse dage(3 ) Icon_e_sad Laver ind kørsel hos en god ven.. og mit jaeger skal ikke deltage i det projekt.. Icon_e_sad

så ur løs pinse... Icon_e_sad

mvh hr.holm

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - KimT - 12-06-2011

hr.holm Skrev:Ja men intet ur på min arm i disse dage(3 ) Icon_e_sad Laver ind kørsel hos en god ven.. og mit jaeger skal ikke deltage i det projekt.. Icon_e_sad
Det er da ellers et EXTREME ur, der kan tåle det Icon_cool Icon_e_wink
Og god arbejdslyst Icon_e_biggrin

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Fumle - 12-06-2011

hr.holm Skrev:Ja men intet ur på min arm i disse dage(3 ) Icon_e_sad Laver ind kørsel hos en god ven.. og mit jaeger skal ikke deltage i det projekt.. Icon_e_sad

så ur løs pinse... Icon_e_sad

mvh hr.holm

Kom nu Holm, du vil jo gerne være med i klubben ikk´ Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Hans Jørgen - 12-06-2011

...den har stået på 40års fødselsdag og lidt besøg ved svigerfar, så kun 1 ur i pinsen, et stål Rolex Daytona med hvid skive.
Fortsat god pinse derude.. Icon_smil

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Peter - 13-06-2011

Hej

Jeg har båret mit Helson Shark Diver under pinsefrokosten, og den hænger stadig på armen, men den kunne nok bruge lidt selskab af en AP. Icon_e_surprised

MVH Peter

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Steff_DK - 13-06-2011

Jeg flyver Libyen mission i weekenden i den "gryde" i min signatur.
Her er et billede fra Afghanistan tidl. i år. Det er en Breitling Aerospace (Rep. Minutes, pro lænke) på håndledddet fra 1997 der har tjent mig vel i 14 år uden at misse et slag (dog med et par batteri-skift).
Det er min 14. mission ind i Libyen, og anden periode på Sicilien siden missionerne staretde i slut marts/start april i år.

[attachment=0]<!-- ia0 -->DSC_1902.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]

EDIT: Iøvrigt superfed AP at starte tråden ud med Icon_cool Hvem der nogensinde fik råd .......

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Mads Gjødesen - 13-06-2011

Steff_DK kan se du også har et Blancpain logo i din signatur. Går ud fra du også har et sådan? Hvilken model har du? Ikke så tit folk herinde har Blancpain så det kunne være fedt med lidt billeder og beskrivelse. I min verden er Blancpain meget overset i DK. De laver ekstremt lækre ure med meget fine Frederic Piguet værker, som tit kan erhverves til meget fornuftige priser på brugtmarkedet.

/Mads

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - baun - 13-06-2011

Jeg har ikke rigtig kunne få denne af armen her i pinsen - et rigtig herligt ur at bruge i fritiden:

İmage

vh Baun

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - Didriksmidt - 13-06-2011

Steff_DK Skrev:Jeg flyver Libyen mission i weekenden i den "gryde" i min signatur.
Her er et billede fra Afghanistan tidl. i år. Det er en Breitling Aerospace (Rep. Minutes, pro lænke) på håndledddet fra 1997 der har tjent mig vel i 14 år uden at misse et slag (dog med et par batteri-skift).
Det er min 14. mission ind i Libyen, og anden periode på Sicilien siden missionerne staretde i slut marts/start april i år.

[attachment=0]<!-- ia0 -->DSC_1902.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]

EDIT: Iøvrigt superfed AP at starte tråden ud med Icon_cool Hvem der nogensinde fik råd .......

Det er et fedt ur Icon_e_smile Og en sej indsats i gør derovre.. Giv nu op Gadaffi.

Re: Hvad laver du her i weekenden og med hvilket ur ? - hannover_dk - 13-06-2011

Steff_DK Skrev:Jeg flyver Libyen mission i weekenden i den "gryde" i min signatur.
Du skulle kunne møde en anden flittig deltager heinde - på flyver basen i Italien - ved ikke om han vil ha hele sit navn med (mon ikke faktisk, han er aktiv på facebook) Peter som er MJUR hos Flyvertaktisk Kommando - også en ur-glad gut
vh