|
Så kom der en De Ville i hus. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Så kom der en De Ville i hus. (/showthread.php?tid=74285) Sider:
1
2
|
Re: Så kom der en De Ville i hus. - Hans Jørgen - 24-07-2010 Hej Thomas Det vil jeg mægtigt gerne...den 6 altså...men skal lige snakke med exkonen... Det med billederne forstår jeg ikke. Den viser som om den uploader, men der sker intet... Nå, god weekend Mvh HJ Re: Så kom der en De Ville i hus. - Geodoc - 24-07-2010 Hans Jørgen Skrev:Hej Thomasdit "billed bøvl" skyldes muligvis, at du oploader billedet, men undlader at klikke på [vedhæft fil] - En god ide er også at anvende "Vis prøve" .... moderne mennesker skal være meget pressede for at tage fat i brugervejledningen; men hvis du kommer dertil, vil jeg anbefale underforumet: "Gode links". Først linie hedder: "Sådan indsætter du et billede på forum". Vil også udtrykke håb om at forhandlingen med exen falder heldigt ud, så vi kan ses til GTG d. 6. Personligt vil jeg sige, at siden "Exen-Hexen", for 13 år siden, sagde en hel masse meget hurtigt lige efter hinanden, og løb skrigende ud over markerne.... .... da har jeg haft vældig gode erfaringer med, ikke at snakke med hende. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Så kom der en De Ville i hus. - Hans Jørgen - 24-07-2010 Har prøvet din opskrift... uden held også med preview... har dog ikke (endnu) læst manualen... Mine problemer med exen skyldes vores 2 børn...så det varer et par år indenfor det går over.... Mvh HJ Re: Så kom der en De Ville i hus. - baun - 24-07-2010 Jeg har extra Seamaster Deville spænder NOS i stål, men det er remmene der er sværest at skaffe. Man kan bestille dem håndlavet hos et fransk firma,men de koster så 500 - 1000 kr stykket i almindelig læder (ikke aligator/kroko) Jeg var ved at lave en fællesordre på et tidspunkt, men måtte konstatere at der ikke var tilslutning, så jeg droppede det igen. vh Baun Re: Så kom der en De Ville i hus. - Hans Jørgen - 26-07-2010 Omega ref 166020, Stål med bed-of-rice bracelet- Calibre 560. som der kun er lavet 3000stk af til det Amerikanske marked
Re: Så kom der en De Ville i hus. - hannover_dk - 26-07-2010 Arbejd lidt med at give os endnu bedre billede af den skive og lænken. Ser fantastisk flot ud. Hvor har du fundet baggrunden for de 3000 stk til Amerika. Det er givet rigtigt, men det er altid spændende at læse med i den slags vh Re: Så kom der en De Ville i hus. - TDN - 26-07-2010 Hans Jørgen Skrev:Omega ref 166020, Stål med bed-of-rice bracelet- Calibre 560. som der kun er lavet 3000stk af til det Amerikanske marked Flot, håber du får forhandlet en fridag hjem så du kan komme og vise dem IRL. Jeg er også weekendfar, men har min datter to uger i træk nu, så får jeg min 3 ferieuge for mig selv. Mvh Thomas Re: Så kom der en De Ville i hus. - Hans Jørgen - 26-07-2010 hannover_dk Skrev:Arbejd lidt med at give os endnu bedre billede af den skive og lænken. Ser fantastisk flot ud. Hvor har du fundet baggrunden for de 3000 stk til Amerika. Det er givet rigtigt, men det er altid spændende at læse med i den slagsJeg faldt over det med de 3000 ved at læse "Omega Biblen" samt chatte lidt med et par Amerikanere, en Englænder og en Australier... Derefter har jeg opkøbt og systematiseret hvad jeg har fundet. Jeg har dermed også fundet et par varianter som ikke var kendte for Omega (der findes meget lidt materiale her). Jeg har gennemgået ca 200 af de ialt 3000 ure, men ejer kun ca 15 selv. Har nok i en per variant Må indrømme at billedet blev taget til en "Fridays wristscan" til et andet forum... så det blev taget i bilen, mens jeg kørte til arbejde... Her et lidt bedre.. MVH Hans Jørgen
|