|
Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! (/showthread.php?tid=73263) |
Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Jesper B - 19-01-2010 OleJ Skrev:Datoen sidder helt ude ved lynetten - på full size udgaven skal du kunne se noget af markeringen mellem datovinduet og lynetten Jeg har lige dobbeltchecket at det er en 2531.8000 og den er skam go' nok! Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Sløjdlæreren - 20-01-2010 Ingen grund til beklagelse - godt at det er det rigtige ur du får! Har selv modellen med Co-Axial værk 2220.80.00 og det er bare et rigtigt flot ur!!! Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - pbr - 20-01-2010 Sløjdlæreren Skrev:Uret på billedet er ikke et 2531.8000 ud fra, hvad jeg kan se; men en mid-size version af SMP - det håber jeg du er klar over? Godt spottet !! Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Geodoc - 20-01-2010 pbr Skrev:Godt spottet! Ja helt enig, og så lærte jeg det.Sløjdlæreren Skrev:Uret på billedet er ikke et 2531.8000 ud fra, hvad jeg kan se; men en mid-size version af SMP - det håber jeg du er klar over?Godt spottet !! Vi opbygger efterhånden nogle "fjernkendings tegn" på visse modeller. - Praktisk nå man ser en annonce med en Speedmaster, hvor sælger har "glemt" at skrive at det er en "Reduced", eller en Seamaster, der er med kvartsværk. # Speedmaster Reduced: Registrene "rager ind i index" kl. 3, 6 & 9; mens index er ubrudte på SPM PRO # Seamaster med kun 3 liniers tekst under centrum er med kvartsværk ... og nu, en midsize Seamaster har stump af index ved dato vindue. Genialt. @Jesper B, sådan noget billed"ombytning" må du (sgu) ikke gøre igen. Sad og blev helt nervøs for om vi havde en ny scammer-sag Således beroliget, læner jeg mig trygt tilbage og afventer "en billed storm" af Jespers nye ur. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Speedy - 20-01-2010 Geodoc Skrev:pbr Skrev:Godt spottet! Ja helt enig, og så lærte jeg det.Sløjdlæreren Skrev:Uret på billedet er ikke et 2531.8000 ud fra, hvad jeg kan se; men en mid-size version af SMP - det håber jeg du er klar over?Godt spottet !! # Speedmaster reduced; Der står "Automatic" på skiven, vel den nemmeste måde at spotte det lille problem på. Ved dog ikke om der er nogen af modellerne dette ikke gælder? Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Jesper B - 20-01-2010 Geodoc Skrev:@Jesper B, sådan noget billed"ombytning" må du (sgu) ikke gøre igen. Sad og blev helt nervøs for om vi havde en ny scammer-sag Det blev jeg da også selv et kort øjeblik - og jeg var endda 100 % sikker på at det var en 2531.8000! (Eller åbenbart kun 99 %) Billeder kommer i weekenden - dog voldsomt hæmmet af mine begrænsede evner med et kompaktkamera... Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - dreamwatch.dk - 20-01-2010 Hej Det første billede du havde på, det var da et ur jeg havde solgt, det var måske det sælger brugte?? (ikke at det gør mig noget) Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Jesper B - 20-01-2010 Micki Jensen Skrev:Hej Hej Micki Nej, det var bare et billede jeg fandt på din side. Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - dreamwatch.dk - 20-01-2010 Nu er jeg med Og det var da så lidt, håber da du bliver rigtig glad for uret. Re: Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente! - Sløjdlæreren - 20-01-2010 Geodoc Skrev:... og nu, en midsize Seamaster har stump af index ved dato vindue. Genialt. Nej |