|
Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... (/showthread.php?tid=73247) |
Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Tukjær - 17-01-2010 pbr Skrev:Men umiddelbart vil jeg da sige at + 1 K virker billigt for en komplikation yderligere !???Det er også det jeg tænker..... Joepete Skrev:Jeg har stemt på SPB013 - den "hænger bedst sammen", og er den lettest aflæselige af de to.Jep, samme konklusion er jeg også nået til. Men min datter mener uret ser "surt" ud.... Nu er både mit Sinn og Orient solgt, så jeg skal snart have afhentet det hos Peter. Træffer nok afgørelsen deroppe..... Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - nemauen - 17-01-2010 ClausT Skrev:Din datter har vel egentlig ret. Det ligner et surt hovede. :Dpbr Skrev:Men umiddelbart vil jeg da sige at + 1 K virker billigt for en komplikation yderligere !???Det er også det jeg tænker..... Børn har en sjov måde at se tingene på! Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Joepete - 17-01-2010 Jeg forstår ikke helt det med "en komplikation yderligere" .... Værkerne er stort set identiske i begge ure, bortset fra udformningen af dag, dato og power reserve indicator. Hvor ser i en ekstra komplikation ? Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Tukjær - 17-01-2010 Double Retrograde...... Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Tukjær - 17-01-2010 nemauen Skrev:Ja, de ser ting, vi andre ikke tænker over....ClausT Skrev:Din datter har vel egentlig ret. Det ligner et surt hovede.pbr Skrev:Men umiddelbart vil jeg da sige at + 1 K virker billigt for en komplikation yderligere !???Det er også det jeg tænker..... Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - DonWerner - 17-01-2010 ClausT Skrev:Double Retrograde...... Og hvad er det? Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Tukjær - 17-01-2010 DonWerner Skrev:Datoviserne "slår" tilbage, istedet for at kører rundt, som de gør på det hvide ur...... Ingen praktisk betydning, men ret cool.....ClausT Skrev:Double Retrograde...... Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Joepete - 17-01-2010 Det har du ret i, Claus. Dog ikke en funktion som kunne gøre et særligt udslag i valg for mig ... Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - Tukjær - 17-01-2010 Joepete Skrev:Det har du ret i, Claus. Dog ikke en funktion som kunne gøre et særligt udslag i valg for mig ...Tror nu at jeg springer på den sorte SPB013...... Havde fra starten denne udgave i tankerne: ![]() men lænken er super fed, så det bliver nok den sorte..... Re: Hvad ville du vælge? Seiko Ananta... - nemauen - 17-01-2010 ClausT Skrev:Ville klart gå efter den sorte! Selvom det er et surt ur.Joepete Skrev:Det har du ret i, Claus. Dog ikke en funktion som kunne gøre et særligt udslag i valg for mig ... :oops:Tror nu at jeg springer på den sorte SPB013...... Havde fra starten denne udgave i tankerne: Glæder mig til at se billeder! |