|
Ure op til ca. 20K? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ure op til ca. 20K? (/showthread.php?tid=71939) |
Re: Ure op til ca. 20K? - dreamwatch.dk - 07-06-2009 ClausT Skrev:Micki Jensen Skrev:Jeg har lige sat et Breitling Navitimer World til salg her på siden, så det kommer nok på lidt sener i dag. Det er godt nok ikke et dykkerur, men syndes du får super meget ur for pengene. Det er i super stand fra sep 07 med alt tilbehør fra AD fra Tyskland. Monteret med helt ny rem (i dag den 6-6-09 med kvitterning på 830 kr) Ny pris ca. 36k, har sat det til 21500 og er det rent handel, er der jo lidt at handel om Mange tak, det er i mine øjne også noget fede ure du har fået fingerne i på det sidste Så er der jo ikke andet for end vi skal i gang med bytte bytte købmand Re: Ure op til ca. 20K? - dreamwatch.dk - 07-06-2009 Sociologen Skrev:Micki Jensen Skrev:Jeg har lige sat et Breitling Navitimer World til salg her på siden, så det kommer nok på lidt sener i dag. Det er godt nok ikke et dykkerur, men syndes du får super meget ur for pengene. Det er i super stand fra sep 07 med alt tilbehør fra AD fra Tyskland. Monteret med helt ny rem (i dag den 6-6-09 med kvitterning på 830 kr) Ny pris ca. 36k, har sat det til 21500 og er det rent handel, er der jo lidt at handel omTak for tilbuddet, men jeg holder fast i, at det skal være en 'diver'. Helt fair, der findes også super mange fede på markedet Re: Ure op til ca. 20K? - Mester_phpbb3_import15772 - 07-06-2009 Joepete Skrev:Køb en diver til det grove, som koster det halve af dit budget, og køb så et ur til "pæn" for de resterende penge - så har du lidt forskelligt i din samling Har du købt sådan en der ? Re: Ure op til ca. 20K? - Tukjær - 07-06-2009 Micki Jensen Skrev:ClausT Skrev:Micki Jensen Skrev:Jeg har lige sat et Breitling Navitimer World til salg her på siden, så det kommer nok på lidt sener i dag. Det er godt nok ikke et dykkerur, men syndes du får super meget ur for pengene. Det er i super stand fra sep 07 med alt tilbehør fra AD fra Tyskland. Monteret med helt ny rem (i dag den 6-6-09 med kvitterning på 830 kr) Ny pris ca. 36k, har sat det til 21500 og er det rent handel, er der jo lidt at handel om Jeg har netop solgt mit Steelfish, og jeg må sige at jeg ikke savner nogen af de gamle ure. De 2 nye er meget federe...... Re: Ure op til ca. 20K? - Fumle - 07-06-2009 Ville også klart kigge efter en IWC AT på gummi. Stål udgaven er den dyreste den findes også i titanium. Super lækkert ur og den lækreste gummi rem Re: Ure op til ca. 20K? - dreamwatch.dk - 07-06-2009 Ja IWC AT er også et godt bud, de falder nok også lidt i pris nu de nye modeller er på trappen. Til Claus - Det er også to fede ure, var du ikke oppe på omkring 25-30 ure på en gang Re: Ure op til ca. 20K? - Tukjær - 07-06-2009 Micki Jensen Skrev:Ja IWC AT er også et godt bud, de falder nok også lidt i pris nu de nye modeller er på trappen. 50 har jeg været på, men det var primært billigere quartz ure.... Re: Ure op til ca. 20K? - Kris_phpbb3_import15796 - 07-06-2009 Jeg har en Girard-Perregaux Seahawk "To John Harrison" til salg. Måske det er noget for dig. Det er efter min mening et gennemført lækkert dykkerur, både hvad angår kvalitet/finish og historie. Derudover er inhouse værket en hel del mere interessant, end det du normalt finder i dykkerure til samme brugtpris. Du er selvfølgelig velkommen til at prøve det på armen. God jagt. Hilsen Kris Re: Ure op til ca. 20K? - Sociologen - 07-06-2009 Tusinde tak for alle jeres svar! jacob jensen Skrev:Personlig ville jeg tage et Breitling Seawolf eller et IWC AT personlig syntes jeg det er lækkere ure.Jeg har kigget en del på Seawolf. Maskulint ur og rigtig lækker lænke (Pro II), men af en eller anden årsag, har den ikke lidt ’det’. (I givet tilfælde skulle jeg nok have slået til, da Illum havde 40 %-udsalg IWC AT har jeg ikke tidligere stiftet bekendtskab med… Måske jeg liiiige skal lave lidt ’research’ på dette ur. ClausT Skrev:Planet Ocean er lidt kedelig, men du bør nok prøve den. Køb en brugt, så mister du ikke så meget når du sælger den igen (for det gør du)Det er meget tænkeligt, da jeg er temmelig ’lun’ på Deep Sea’en Joepete Skrev:Køb en diver til det grove, som koster det halve af dit budget, og køb så et ur til "pæn" for de resterende penge - så har du lidt forskelligt i din samlingJeg har allerede en ”diver til det grove” – et modded Monster Kris Skrev:Jeg har en Girard-Perregaux Seahawk "To John Harrison" til salg. Måske det er noget for dig.Tak for tilbuddet, men uret falder ikke rigtigt i min smag. Re: Ure op til ca. 20K? - dreamwatch.dk - 07-06-2009 ClausT Skrev:Micki Jensen Skrev:Ja IWC AT er også et godt bud, de falder nok også lidt i pris nu de nye modeller er på trappen. Av min arm, fra 50 til 2 ja undskyld jeg stjæler din tråd |