|
Breitling Forum? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Breitling Forum? (/showthread.php?tid=68127) |
Forum og det at være annoncør... - Adm. - 17-02-2008 Hej Alle Jeg vil gerne slå fast.... At oprettelsen af Breitling forum intet havde med Peter Halse eller andre annoncører at gøre! At Peter er en aktiv ur-entusiast på bruger-forummet skal vi da kun glæde os over, da han jo som bekendt er urmager. Det blev oprettet, da det var et brugerønske. Med venlig hilsen Vintageure.dk Jan - hannover_dk - 17-02-2008 Helt klart at en urmager ikke skal ha mindste indflydelse på om vi får et forum af den ene eller anden art - og jeg tror helt på at det intet har med Petter at gøre at der er kommet et Breitling forum. Proffer skal naturligvis være forsigtige med ikke at "sælge" via forummet men jeg er også helt enig med Klaus i at vi da skal være lykkelige for hver en proff som er med og øser med ud af sin viden. Her ville da blive temmeligt tomt og intetsigende hvis vi ikke skulle høre en masse fra ur-udlejere som P Baun - eller sælger/samlere som Morgan - eller forretningsindehavere som Peter - så Peter og de andre som i en eller anden grad enten lever af det - eller dækker en smule af deres underskud på at købe ure ved at handle - har overhovedet intet at skamme sig over - tværtimod er de super brugere og skal ha al den tak de kan få Tak - Peter - 20-02-2008 Hej Jeg har på intet tidspunkt bedt om at få et Breitling forum, selvom at jeg er annoncør, men jeg synes at det er dejligt at der er opbakning omkring det, for man kan købe annonceplads men ikke et forum. MVH Peter Velkommen tilbage... - Tik-Tak - 20-02-2008 troede næsten du havde forladt vintageure, Peter?! Har du holdt vinterferie? Mvh Tik-Tak - Tukjær - 24-02-2008 Som i kan se var det mig der startede denne tråd. Rent egoistisk, da jeg lige har købt et brugt Breitling, og alle indlæggene vedr. Breitling druknede i andre indlæg. Derfor har det på ingen måde noget at gøre med annoncekroner eller lign. Kun ren og skær interesse. Måske vi også skal have et Longines Forum, da jeg kom til at købe sådan et på ferien - hannover_dk - 24-02-2008 Claus Tukjær Skrev:Som i kan se var det mig der startede denne tråd.Du må love ikke at købe et Brixton, Invicta, Buren, Elgin osv hvis det skal ende sådan - Tukjær - 24-02-2008 Hey, jeg har faktisk et Invicta ur Lad os få et Brixon forum - baun - 24-02-2008 Sådan et smukt dame guldur fra 50'erne skal da have sit eget forum. Et Dansk ur! - så kunne vi skabe interesse om det. Jeg lover at lægge flotte billeder ind, når det kommer. Her kan I lige få en smagsprøve: ![]() Jeg har også et Flora..... vh Baun Re: Lad os få et Brixon forum - hannover_dk - 25-02-2008 Baun Skrev:Sådan et smukt dame guldur fra 50'erne skal da have sit eget forum.Ja nogenlunde så dansk som Ikea - må vi ikke også se det der Flora ur du? (faktisk ret sjov kasse med det billede, sikkert når alt kommer til alt value for money i sådan et brugt Brixon) Re: Forum og det at være annoncør... - hannover_dk - 25-02-2008 Jan Kirk Skrev:Hej AlleSmå slag - vist er Peter tynd - men ligefrom Ur-mager - er det nu fair |