Urdebatten / Urforum
42-44mm inspiration - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: 42-44mm inspiration (/showthread.php?tid=57395)

Sider: 1 2 3 4

Re: 42-44mm inspiration - willy - 11-03-2012

IWC portuguese with 7 day caliber. Willy

Re: 42-44mm inspiration - KlausM - 11-03-2012

@Kim
Det kan meget vel blive en Expl II. Jeg skal så lige af med et ur eller to og så finde et "godt" køb.
@willy
Jeg har haft en Portuguese 7 days auto willy. Det er et flot maskulint ur i den rigtige størrelse men "been there done that" Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus

Re: 42-44mm inspiration - willy - 11-03-2012

KlausM Skrev:@Kim
Det kan meget vel blive en Expl II. Jeg skal så lige af med et ur eller to og så finde et "godt" køb.
@willy
Jeg har haft en Portuguese 7 days auto willy. Det er et flot maskulint ur i den rigtige størrelse men "been there done that" Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus
Ok Klaus what about a glashutte Icon_e_wink Willy

Jeg har tidligere været meget lun på en GO Sport Evolution Panorama Date med rem.
Måske jeg skulle se hvordan markedet ser ud pt Icon_e_biggrin1
Mvh
Klaus

Re: 42-44mm inspiration - MichaelSC - 11-03-2012

KlausM Skrev:@Kim
@willy
Mvh
Klaus

Expl II er et godt bud, smukt ur IMHO
Hvis du nu skulle kigge i retning af IWC og vi glemmer klassikeren 3536 et øjeblik - hvad siger du så til en BP? Tror den ville klæde dig, ikke alle kan bære det ur, men du ville utvivlsomt.
Selvom det er et 7 days værk er det et markant andet udtryk end Portugiseren.

Mvh

Michael

Re: 42-44mm inspiration - KimT - 11-03-2012

Godt bud, og der er en 5002 på TZ-UK Icon_e_wink

Hej Michael.
Jeg havde en BP for 3-4 år siden og det er nok det ur med det flotteste skive layout. Jeg ved bare ikke med disse 7 days værker. Jeg husker fra Portuguesen at de ikke har det bedste ry mht at holde tiden.
Mvh
Klaus

KlausM Skrev:Hej Michael.
Jeg havde en BP for 3-4 år siden og det er nok det ur med det flotteste skive layout. Jeg ved bare ikke med disse 7 days værker. Jeg husker fra Portuguesen at de ikke har det bedste ry mht at holde tiden.
Mvh
Klaus

Det véd du nok bedre end jeg, men på IWC's eget forum er de fuldstændig henførte over BP Icon_e_biggrin1
Mødte en dansker for nylig med en limiteret BP i platin, dem ser man bare ikke mange af!
Klaus, du har sku prøvet mange ure, gør det immervæk sværere at finde noget til dig Icon_e_biggrin1
OK,mhvad siger du til IWC's keramiske limiterede flieger 3786, 42 mm eller en Carlson, 44 mm? Det ville være et andet kassemateriale i samlingen, god størrelse, klassisk ur dog med BP visere og ikke de gamle rektangulære visere som du måske bedre kan li'?

Mvh
Michael

Jeg skal til at læse lidt om BP om Flieger. Koster en BP ikke noget over 60k?
Mvh
Klaus

KlausM Skrev:Jeg skal til at læse lidt om BP om Flieger. Koster en BP ikke noget over 60k?
Mvh
Klaus

Jo, BP ligger og svinger lige omkring 60K og opefter. Det samme for 3786 (60-80K)
Mvh
Michael