|
Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 (/showthread.php?tid=71269) |
Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - NicolajR1 - 14-03-2009 Sogge Skrev:watchfreak2003 Skrev:Sogge Skrev:....... men du er garanteret også leveringsdygtig i et ubehandlet billede ........ Fuldstændig enig. Gennem utallige forsøg har jeg fået min "keeper" ratio helt op på 1-2 per rulle. Mod før 0-1 Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 NicolajR1 Skrev:Gennem utallige forsøg har jeg fået min "keeper" ratio helt op på 1-2 per rulle. Mod før 0-1 Hej Nicolaj (do U mind if I call U Nicolaj?), DING, DING: spot on!! Mit skak1/2 i tråden ovenfor "tog" over 200 shots før jeg syntes der var noget at poste - og de er stadig halvringe i.f.h.t. nogle af de øvrige bidrag, - f.eks. dit!! NB1: Jeg har ikke opgivet endnu - roder med noget vand ....... - men det er vel umuligt - oder ?? NB2: God Week-end til alle - her hos os er der 11,2 grader og så godt som forår !! Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 hannover_dk Skrev:Jeg tror jeg stemmer på billede 3 på side 4, eller er det billede 4 på side 3 - eller det der med mørke og meget lys - nå - i alle fald - flotte lumen billeder og det var vel formålet. Godt jeg ikke skal rode med hvem der vandtHej John, Yes du har ret - jeg har ikke tænkt mig godt nok om, da jeg startede dette! Men: Ved udgangen af måneden må vi (Joepete, ClausT og jeg) nødvendigvis lave en afstemningstråd baseret på personer, og der har du ingen undskyldning for ikke at stemme på mig! Og hvis du checker Tommy Munk's indlæg (på side 6), vil du se at lumen ikke kun er for "nyursentusiaster"....... hint, hint Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - hannover_dk - 14-03-2009 Sogge Skrev:Og hvis du checker Tommy Munk's indlæg (på side 6), vil du se at lumen ikke kun er for "nyursentusiaster"....... hint, hintHups dog. Jeg synes absolut om Lumen. Det er en af de sure ting at jeg er Tritium vild, og vintage vild - og tritium taber sin effekt. Helt klart surt, for jeg elsker når de lyser, mine gør det bare alt for kort. Det er den helt klart værste side af at være til vintage, så jeg nyder billederne. Tommy overraskede skam iøvrigt også mig ![]() vh Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 hannover_dk Skrev:Og selv har jeg prøvet med et ikke så vintage - for længe siden og billedet kan bruges til at sætte jer super lumen fotografer lidt i perspektiv, jeg prøvede skam Hej John, Det ur minder meget om et 14060M uden kronebeskyttere - nice!! Hvis du forsigtigt presser f.eks. en arkitektlampe ned over "dyret" - lad os bare sige 30 minutter, får du tid til at øve dig på et "figurant-ur". Så ved du præcis hvor skidtet skal ligge når du "skyder" og du har ca. 30-60 sekunder med max. lume efter arkitekt-tricket. Dette har i hvert fald hjulpet mig. Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - dreamwatch.dk - 14-03-2009 NicolajR1 Skrev:Jeg vil også lege med Hvis det uredigeret, så er det uden sammenligning det bedste skud ind til videre... Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Mikael L._phpbb3_import15700 - 14-03-2009 nå boys, nu er det vist på tide at træde ind i kampen igen, så her er 3 shots af min Zeno: ![]() ![]() ![]() taget på 6, 5 og 8 sek. Mikael Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 Mikael Lange Skrev:nå boys, nu er det vist på tide at træde ind i kampen igen, så her er 3 shots af min Zeno: 1'eren er så afgjort det bedste efter min mening! Er det bare mig eller er lumen så stærk at det virker som om minutviseren bevæger sig ? Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - hannover_dk - 14-03-2009 Micki Jensen Skrev:stemmer i, bedst til nu - og lumen farven er også så finNicolajR1 Skrev:Jeg vil også lege med vh Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Mikael L._phpbb3_import15700 - 14-03-2009 det er lumen der brænder igennem, uret står bumstille. Mikael |