Urdebatten / Urforum
Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 (/showthread.php?tid=71269)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Tommy Munk - 12-03-2009

Hej

Indtil videre har der kun været vist billeder af nyere ure med superlumen og hvad det ellers hedder.

Her er en Omega RAF fra ca. 1945.

İmage

Skive og visere er blevet redialed og repainted på et tidspunkt for nogle år siden. Der kommer også lige et billede af uret med belysning.

İmage

Venlig hilsen
Tommy

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Joepete - 13-03-2009

Kenn, dejligt med et wrist shot ! Savner dog stadig lidt flere arme med lys på Icon_e_wink

Orange Knight på gummirem

İmage

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 13-03-2009

Stearinlys & Lume - God Week-end Icon_smil Sogge

İmage

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - hannover_dk - 13-03-2009

Jeg tror jeg stemmer på billede 3 på side 4, eller er det billede 4 på side 3 - eller det der med mørke og meget lys - nå - i alle fald - flotte lumen billeder og det var vel formålet. Godt jeg ikke skal rode med hvem der vandt
vh

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Speedy - 13-03-2009

Rigtig flotte billeder, er imponeret over fleres fotoevner. Selv har jeg slet ikke tålmodigheden til det selvom jeg gerne ville.

Dog er jeg slet ikke meget for "det der lumeværk" som der bliver skrevet så meget om herinde, de ure jeg går efter (primært) skal slet ikke have det skidt mere. Hvis de lyser efter en tur under lampen bliver jeg som regel mistroisk!

Men det er altid godt med konkurrencer, og tak for billederne!

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009

En rodebunke m. lys i ...... Icon_e_surprised

İmage

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Joepete - 14-03-2009

Det er s.. et godt billede - tilpas med stål og lume, samt blikket til lughullernes skruer og den mørke baggrund gjorde det for mig: Dette billede har min stemme !

Imponerende, hvad du har nået på så kort tid, Sogge Icon_cool

Be honest now, Sogge: Er det taget med et andet kamera end de tidligere ?

Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009

Joepete Skrev:Det er s.. et godt billede - tilpas med stål og lume, samt blikket til lughullernes skruer og den mørke baggrund gjorde det for mig: Dette billede har min stemme !

Imponerende, hvad du har nået på så kort tid, Sogge Icon_cool

Be honest now, Sogge: Er det taget med et andet kamera end de tidligere ?

Nix - men jeg mener det er cropped!

Men nedenfor er opstillingen, - du ved - hvis man lytter efter i timerne John ..... (tak for al hjælpen) Icon_e_wink

Tak for hjælpen & God Week-end

Icon_smil Sogge

NB: Gaflen er udelukkende til pynt !!

İmage

watchfreak2003 Skrev:Cool!

Muligvis ikke så meget X factor over dette billede (og det er jo langt fra altid den bedste der vinder) men ham eller hende der har taget dette skud ved i hvert fald hvordan man tager billeder!
Det helt klart bedste billede NicolajR1

Jeg ved (SURPRISE) ikke hvordan man tager billeder, men kan sagtens se at Nicolaj's billede er specielt, frækt og "dejligt luftigt". Den blå lumen trækker så heller ikke ned!! Jeg vil indtil videre også give NicolajR1 min stemme!

BTW: Jeg mener at huske nogle billeder fra dig watchfreak2003, som ikke virkede direkte frastødende, - måske har de været gennem Photoshop ell. lign., men du er garanteret også er leveringsdygtig i et ubehandlet billede - og de/dem glæder jeg mig til at se!!

Icon_smil Sogge

watchfreak2003 Skrev:
Sogge Skrev:....... men du er garanteret også leveringsdygtig i et ubehandlet billede ........

Nope.
Uredigerede billeder er normalvis ikke værd at glo på, og mine er ingen undtagelse.
Hvis man kan præstere et billede som Nicolai uden at redigere det, er man både en dygtig fotograf og lidt heldig.

Enig! Og jo mere man øver sig - jo mere heldig bliver man - det er i hvert fald min erfaring.

Icon_e_wink Sogge