|
Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 (/showthread.php?tid=71269) |
Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Tommy Munk - 12-03-2009 Hej Indtil videre har der kun været vist billeder af nyere ure med superlumen og hvad det ellers hedder. Her er en Omega RAF fra ca. 1945. ![]() Skive og visere er blevet redialed og repainted på et tidspunkt for nogle år siden. Der kommer også lige et billede af uret med belysning. ![]() Venlig hilsen Tommy Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Joepete - 13-03-2009 Kenn, dejligt med et wrist shot ! Savner dog stadig lidt flere arme med lys på Orange Knight på gummirem
Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 13-03-2009 Stearinlys & Lume - God Week-end
Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - hannover_dk - 13-03-2009 Jeg tror jeg stemmer på billede 3 på side 4, eller er det billede 4 på side 3 - eller det der med mørke og meget lys - nå - i alle fald - flotte lumen billeder og det var vel formålet. Godt jeg ikke skal rode med hvem der vandt vh Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Speedy - 13-03-2009 Rigtig flotte billeder, er imponeret over fleres fotoevner. Selv har jeg slet ikke tålmodigheden til det selvom jeg gerne ville. Dog er jeg slet ikke meget for "det der lumeværk" som der bliver skrevet så meget om herinde, de ure jeg går efter (primært) skal slet ikke have det skidt mere. Hvis de lyser efter en tur under lampen bliver jeg som regel mistroisk! Men det er altid godt med konkurrencer, og tak for billederne! Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 En rodebunke m. lys i ......
Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Joepete - 14-03-2009 Det er s.. et godt billede - tilpas med stål og lume, samt blikket til lughullernes skruer og den mørke baggrund gjorde det for mig: Dette billede har min stemme ! Imponerende, hvad du har nået på så kort tid, Sogge Be honest now, Sogge: Er det taget med et andet kamera end de tidligere ? Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 Joepete Skrev:Det er s.. et godt billede - tilpas med stål og lume, samt blikket til lughullernes skruer og den mørke baggrund gjorde det for mig: Dette billede har min stemme ! Nix - men jeg mener det er cropped! Men nedenfor er opstillingen, - du ved - hvis man lytter efter i timerne John ..... (tak for al hjælpen) Tak for hjælpen & God Week-end NB: Gaflen er udelukkende til pynt !!
Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 watchfreak2003 Skrev:Cool! Jeg ved (SURPRISE) ikke hvordan man tager billeder, men kan sagtens se at Nicolaj's billede er specielt, frækt og "dejligt luftigt". Den blå lumen trækker så heller ikke ned!! Jeg vil indtil videre også give NicolajR1 min stemme! BTW: Jeg mener at huske nogle billeder fra dig watchfreak2003, som ikke virkede direkte frastødende, - måske har de været gennem Photoshop ell. lign., men du er garanteret også er leveringsdygtig i et ubehandlet billede - og de/dem glæder jeg mig til at se!! Re: Sogges Total Lay Back Lume Shot Contest 2009 - Sogge_phpbb3_import15729 - 14-03-2009 watchfreak2003 Skrev:Sogge Skrev:....... men du er garanteret også leveringsdygtig i et ubehandlet billede ........ Enig! Og jo mere man øver sig - jo mere heldig bliver man - det er i hvert fald min erfaring. |