Urdebatten / Urforum
Sommerleg - series 2 !! :-) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Sommerleg - series 2 !! :-) (/showthread.php?tid=81389)

Sider: 1 2 3

Sommerleg - series 2 !! :-) - pbr - 29-07-2016

Fik lige lyst til at gentage det eksperiment, som jeg forleden lavede med mit "hedengangne" Explorer - vi tager endnu en gang "udklædnings-leg" !! 

Hvad siger folk til dette her - mine egne kommentarer kan ses under billederne  Icon_smil

İmage

İmage

I mine øjne, så passer de massive mørke ringe på denne Zulu rem, slet ikke til uret - farven kunne måske være OK, men remmen som helhed, som den står er et absolut "no go" i mine øjne !!

İmage

İmage

Denne her, ellers ganske flotte rem, som jeg i sin tid købte til en Sub 5513, passer ikke til Seamasteren - farverne i remmen har ingen forbindelse til urets udtryk og det er lidt som om striberne bare forstyrrer .......... så "no go" også til denne !!

İmage

İmage

Sort NATO - en ellers næsten skudsikker løsning til de fleste ure ............ men på dette ur er den simpelten r**kedelig !! Absolut "no go" !!

Det ser sgu ikke for godt ud for NATO remmene her, indtil nu !  Icon_blink

İmage

İmage

OK, lad mig sige det med det samme - jeg er en absolut "bracelet-only-guy" og det er meget sjældent, at jeg ender med at vælge ikke at have lænke på mine ure, medmindre de er født uden (og selv da, har jeg det med at finde aftermarket lænker til dem).

Men denne "desert tan" brune NATO rem sidder imho lige i skuret til Seamaster 300 MC - faktisk i mine øjne i endnu højere grad end den grå NATO rem, som Omega laver til uret (gad vide, om de laver en i brun ?). Lige præcis denne farve synes jeg spiller max i forhold til urets udtryk og står super godt til farven på lumen på både skive og visere !

Ja, faktisk er jeg så begejstret for denne rem, at det utrolige er sket - lænken er lagt i boksen og denne NATO rem får lov til at blive på uret for en stund !!

Men hvad siger I ??  Icon_smil

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - KimT - 29-07-2016

Både den du foretrækker og den sorte spiller 100% for mig, men jeg er også glad for NATO remme Icon_Up

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - JJensen - 29-07-2016

Hvis du virkelig ikke vil have lænken på, synes jeg den sorte NATO, men bedst med lænken på Icon_smil

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - pbr - 29-07-2016

(29-07-2016, 06:45 PM)JJensen Skrev: Hvis du virkelig ikke vil have lænken på, synes jeg den sorte NATO, men bedst med lænken på Icon_smil

He he ........... som jeg skriver ovenfor, så er jeg absolut mest til lænker - men det er nu fint nok, at have et alternativ  Icon_smil Kunne også godt overveje, om en gummirem var en mulighed - men med kassens lange horn, så skal det nok være en original Omega, hvis det findes til dette ur, for at den slutter nogenlunde tæt til kassen.

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - 116520 - 29-07-2016

Jeg har altid foretrukket lænker, men siden jeg netop her i formiddags overgav mig til natoremmene Icon_e_biggrin1...

Spøg til side, både den sorte og den brune ser rigtigt godt ud til uret. De to andre syntes jeg ikke passer til uret.

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - Stensbjerg - 29-07-2016

Jeg er også 100% til lænker på mine ure,
Men ret skal være ret det ser frækt ud med den "sand" NATO rem  Icon_cool

hvilke opdagelse og så samme dag som jeg har bestilt gummi rem til min Seamaster,
Hva fanden sker der, det må være varmen. Icon_e_biggrin1

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - doxa300 - 30-07-2016

Jeg har også måtte overgive mit til nato rem på min fifty fathoms i varmen og bliver glader og glader for det.
Apropos nato Zulu så er jeg slet ikke til hardwaren på Zulu remmen uanset farve. Det er alt for kraftigt og ser forkert ud med de "runde" ringe. Så kun nato med "tynde" firkantede ringe til mig.
Jeg holder med dig Peter den sorte er kedelig. Men den sandfarvede er jo genial til uret.

Sommerleg - series 2 !! :-) - whoa - 30-07-2016

Stort set enig! Sort kan nu sagtens gå men brun er fedest! Har det som dig normalt men faldt også helt for denne nato på mit Damasko!

İmageİmage

Prøv at kigge på ToxicNatos! Ret lækker hardware og ganske god nato imo!

/insert clever or funny note here\

RE: Sommerleg - series 2 !! :-) - Avantismo - 30-07-2016

Brun er møglækkert. 

Sort er også fedt til uret. 

Jeg synes ikke at der er noget kedeligt over den sorte.

Sommerleg - series 2 !! :-) - bcmb - 30-07-2016

Brun canvas synes jeg faktisk Ikke helt om, men en brun læder nato ville være lige i skabet.

Her fra Kristian Haagens tumblr profil:

İmage
Ellers er der jo den officielle sorte og grå nato rem, den klæder også uret vildt godt.

Sent from my iPhone using Tapatalk